מנצחות ביחד את הקורונה

העולם בכאוס ופסח כאן: 6 דרכים להרגיש טוב יותר בימי קורונה

בחודש האחרון העולם כולו נכנס לסחרחורת שטובי התסריטאים לא דמיינו שאי פעם יקרה באמת. ואם זה לא מספיק, פסח כבר כאן - והוא עומד להיות מוזר מתמיד. הנה 5 דרכים להרגיש טוב יותר ולהתגבר על החרדה והדיכאון (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילום: bruce mars on Unsplash)

הישארי מחוברת

בדידות זה מאבק אמיתי - ומסוכן. שלחי הודעות, התקשרי ודברי בפייסטיים או בזום עם בני משפחה וחברות. שמירה על קשר תגרום לך להרגיש פחות מבודדת מהעולם (כן, אפשר להיות מוקפת בבעל וילדים ועדיין להרגיש מבודדת ובודדה - זו לא בושה וזה טבעי לחלוטין). זכרי, כולנו בסירה הזו. את לא לבד!

התמקדי בלהנמיך את הווליום הכללי

קחי לך רגע בכל יום כדי להירגע ולהתמקד בבריאות הנפשית שלך בעזרת אימון ספורט קצר, סשן נשימות, מדיטציה, יוגה או ריקוד סוער.

שמרי על המוח עסוק

מצאי מסיחי דעת חיוביים כמו למיין את ארון (כלומר ארונות) הבגדים, ליצור אמנות יפה (ניסית כבר מנדלה?) או לסיים סוף סוף את הספר ההוא שמחכה לך ליד המיטה.

עשי משהו שמשמח אותך - אבל באמת, בלי מצפון

זה הזמן לפנק את עצמך באוכל מנחם, אמבטיית קצף, נרות, מסכה לפנים. תוכלי לנסות את הטיפים ההם לאיפור מעושן - אפילו שאין לך שום מקום לצאת אליו, לשחק עם טרנדים מופרעים שיישארו בינך לבין המראה, לאפות עוגה שתמיד נשמעה לך מסובכת, להאזין לפודקאסט אהוב בלי הפרעות. השמיים הם הגבול.

שימי גבולות לחדשות וגם לאינסטגרם

נכון, חשוב להישאר מעודכנת אבל חשוב גם להתנתק. צריכת יתר של חדשות ותכנים מלחיצים
עלולה להיות מתישה ופוגעת. הקציבי שעות להתעדכן במה שקורה ובשאר הזמן השתדלי להתנתק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית