היכונו

"כיכר Show": הערב המופע הראשון בסדרה

הערב (חמישי) יעלה המופע הראשון של מותג ההופעות החדש והמושקע של 'כיכר השבת', עם הזמר והיוצר המצליח, יונתן רזאל במופע פסנתר אינטימי אצלכם בסלון (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים טויטו)

תקועים בבית? הילדים מטפסים על הקירות? גם אתם המבוגרים מחפשים חומרים איכותיים בעבורכם? 'כיכר השבת' חושב עליכם ומשיק מיזם ענק ייחודי ומושקע במיוחד.

מותג חדש עולה לאוויר מבית 'כיכר השבת' בשיתוף 'שלווה', קרן דניאלי, הדסה, איחוד הצלה, נועם 1, המבורגרס, וול דאן. - 'כיכר Show'. בימים טרופים אלו התגייסו מיטב האמנים בתעשיית המוזיקה החסידית בשביל להנעים לכם את השהייה בבית באמצעות 'כיכר השבת' בהופעות חיות ומיוחדות שלא נראו כמותן במגזר החרדי.

מותג ההופעות החיות החדש של 'כיכר השבת' - 'כיכר Show' יביא אליכם עד לסלון הבית את מיטב הזמרים והיוצרים במוזיקה היהודית והחסידית להופעות איכותיות מלאות. והיום (חמישי) המופע הראשון עולה עם הזמר והיוצר, יונתן רזאל, שיבצע את מיטב להיטיו מכל הזמנים במופע פסנתר אינטימי.

מידי ערב, החל מהיום, יעלה באתר 'כיכר השבת' מופע 'כיכר שואו' עם אמן אחר מהשורה הראשונה במוזיקה היהודית והחסידית, שיערוך במיוחד עבורכם הגולשים מופע מוזיקלי מלא להנאתכם. ההופעות בהפקת חברת 'מדיה פרו' מצולמות עם מיטב הציוד ההפקתי באולם המופעים המשובח של בית שלווה בירושלים, תוך שמירה על כל כללי הבידוד כנדרש ובהנחייתו של מנחם טוקר.

שורת האמנים גדולה ומגוונת במיוחד, עם הפתעות רבות ומסקרנות שייחשפו בהמשך. עקבו אחר הפרסומים באתר סביב 'כיכר Show' עם כל הפרטים, שיעלו בימים הקרובים ובקרוב אנו מקווים ומתפללים שנוכל לערוך הופעות גם יחד איתכם פיזית.

הצטרפו מידי ערב ב-7:00 אצלכם בסלון.

מנצחים את הלבד ביחד!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר