'סוגרים שבוע'. צפו

משדר מיוחד: 'מגפת הקורונה' מכה בעוצמה בציבור החרדי

קצין משטרה בכיר מזהיר: נמשיך באכיפה במגזר; פרופ' ארנון אפק מסביר: "כך בני ברק הפכה ל'בירת הקורונה'"; משי זהב קורא: צאו עם מקלות למאה שערים; וזעקתו של המחוקק החרדי ממונסי (מיוחד)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן - והפעם: משדר מיוחד על מגפת הקורונה המשתוללת ברחוב החרדי.

אורחים באולפן

סגן ניצב זיו שגיב, קצין ימ"ר מרכז, בראיון מיוחד באולפן, על האכיפה בבני ברק ובערים האחרות, הפעילות בערב חג הפסח, ההתעוררות המאוחרת של המגזר החרדי, ההפנמה בימים האחרונים והמאבק מול הקיצונים שמגיעים לבתי הכנסת.

פרופסור ארנון אפק, סגן מנהל בית החולים 'שיבא' שבתל השומר ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, בראיון ישיר מבית החולים: האם בני ברק איחרה את הרכבת אסון בדרך? כמה חרדים מאושפזים במחלקות הקורונה? והמסר שלו לציבור החרדי.

החבר החרדי בבית המחוקקים במונסי, בן ציון וידר, מתריע בראיון ישיר כי "מדובר ב'שואת קורונה'", ומזהיר את הישראלים: "מי שיוצא מהבית הוא רוצח ממש".

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א, בראיון סוער באולפן: תוקף את התנהלות ראש עיריית בני ברק אברהם רובנשטיין וקורא לציבור לצאת עם מקלות ולהכות את קיצוני מאה שערים. וגם: קרובות משפחתו המאושפזות במצב קשה.

ראש לשכת ראש העיר בני ברק, גודי סילמן, בראיון ישיר מהבידוד בו הוא שרוי, מגיב לטענות על התנהלות העירייה ועל השתתפות ראש העיר רובינשטיין בחתונה שנערכה בקרבת ביתו, למרות ההנחיות. בנוסף, הרל"ש קורא שלא להטיל סגר על העיר.

ולסיום: הרב יצחק אלקיים, ראש רשת הכוללים 'עיתים', מסביר בראיון באולפן: כך נסיים את הש"ס ביום אחד, בהסגר, בחול המועד.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת". מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר