נאבקים בקורונה

בגלל הנגיף: בני ברק תוכרז כ'אזור מוגבל'

הממשלה תאשר את הכרזתה של העיר בני ברק כ'אזור מוגבל', בשל ההתפשטות הגדולה של נגיף הקורונה בעיר. על פי נתוני משרד הבריאות, 38% מתושבי העיר ככל הנראה נדבקו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
רחוב רבי עקיבא היום (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

על פי הדיווחים, הממשלה תתכנס ב-16:30 לישיבה טלפונית לאשר תקנות חירום ולהכריז על העיר בני ברק כ"אזור מוגבל" מה שיאפשר הידוק הרמטי על הכניסה והיציאה מהעיר. המשמעות וההשלכות נבחנו על ידי היועמ"ש.

הסיבה להחלטה, לאחר שמנכ"ל מכבי שירותי בריאות, רן סער חשף היום (חמישי) בכנסת שכ-38% מתושבי בני ברק חולים, שזה 75 אלף איש.

משרד הבריאות עדכן את מספרי הנדבקים וחולי הקורונה לפי הערים בישראל, מהנתונים עולה כי ביממה האחרונה חלה עלייה ניכרת במספרם של נשאי הנגיף בבני ברק. 900 בני אדם מאובחנים היום כחולים בעיר החרדית, לעומת 723 אתמול.

השר לבט"פ מתייחס למצב בבני ברק, במליאת הכנסת (צילום: דוברות)

סער קרא לממשלה בוועדת הקורונה היום, "לכל הגורמים האחראיים להציב משטרה שם לקראת ערב הפסח. אחרת המצב שם ילך ויורע. בני ברק היא עיר עם אחוז אוכלוסייה מבוגרת אחר, נמצא את עצמנו עם הרבה מאוד מתים בבני ברק אם לא ניערך".

מדובר במהלך שיכול להקשות לא מעט על תושבי העיר בהכנות לחג, אך יתכן כי מדובר בהחלטה מחויבת המציאות לאור המצב אליו התדרדרה העיר בכל הנוגע להתפשטות נגיף הקורונה בשל אופיה הייחודי, הצפיפות, המשפחות ברוכות הילדים והמרחב הציבורי שמשמש את תושבי העיר הרבה יותר מאשר בערים אחרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר