מתוסכלים מהמו"מ

'ימינה' מאיימים לחוקק חוקים כנגד נתניהו

במפלגת 'ימינה' זועמים על התקדמות המו"מ בין הליכוד ל'כחול לבן' שמותירה מעט מאד תיקים משמעותיים עבור גוש הימין והם מאשימים את נתניהו בפירוק גוש הימין (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

מפלגת ימינה תוקפת הערב (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשל הטענות כי הם נדחקים מהתיקים המשמעותיים שניתנו ל'כחול לבן' על חשבון גוש הימין.

בימינה מאיימים ברמיזה אפילו להצטרף ל'יש עתיד' ולנסות לפגוע באמצעות חוקים כנגד שחיתות ביכולתו של נתניהו לכהן כראש הממשלה.

"אנחנו לא חלק ממשחק הכיסאות של נתניהו וגנץ", נמסר בהודעת ימינה, "כבר שבוע שנתניהו מנהל את המו"מ לבד, בלי לשתף את שותפיו בשנה האחרונה. אם נתניהו מכר את כל מה שחשוב לימין, אין לנו שום כוונה להיות עלה תאנה בממשלת שמאל בראשותו שמוכרת את תיק המשפטים, מחסלת את הריבונות, מבטלת את חוק קמיניץ ועוד".

"ימינה תקדם את ערכיה בממשלה או בכנסת. ארץ ישראל, תיקון מערכת המשפט, זהותה היהודית של המדינה, שוק חופשי, מלחמה בשחיתות, ועוד. מי שיהיה חתום על פירוק הבלוק הוא נתניהו", נמסר עוד בהודעת המפלגה כשה"מלחמה בשחיתות" היא הרמז לנתניהו על האיום כנגדו.

בכירים בליכוד מסרו בתגובה: "ההודעה המבישה של ימינה מוכיחה שעבור ג׳ובים הם מוכנים לחבור לרשימה המשותפת ולשמאל הקיצוני כדי להפיל את ראש הממשלה נתניהו, בניגוד מוחלט להבטחתם לבוחריהם ובניגוד לבחירת מצביעי המחנה הלאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר