חוששים מ'הסגר'

עיריית אלעד סגרה את אחד מהכבישים הראשיים

מנסים למנוע את ה'סגר' המתוכנן: עיריית אלעד סגרה הלילה את 'כביש פרוש', דרכו רבים נכנסים ויוצאים מהעיר, זאת כדי לצמצם את התנועה לשטחה - הנגוע בנגיף הקורונה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
סגירת הכביש, הלילה (צילומים: אפי שטרן)

אחד משני כבישי הגישה לאלעד נסגרו הערב (חמישי), כצעד ראשון לקראת צמצום הכניסות והיציאות לעיר, בה נגיף הקורונה הולך ומתפשט. ברקע: הצהרתו של מנכ"ל משרד הבריאות בישיבת הממשלה, כי אלעד תהיה הבאה בתור, אחרי בני ברק, שתוכרז כ'שטח מוגבל'.

נכון להיום, בעיר אלעד, המונה כ-50 אלף תושבים, אובחנו כבר כ-110 חולי קורונה, וכ-130 תושבים שוהים בבידוד ביתי לאחר שבאו במגע עם חולים.

הכביש שנסגר, הוא 4711 ('כביש פרוש'), כביש הגישה העליון לעיר החרדית, אותו הורה לסגור ראש העיר ישראל פרוש, בשיחה עם מנהל המוקד העירוני אפי שטרן, כך שמעתה הכניסה והיציאה תהיה רק מכביש 444.

במקביל, פועלים להקים בעיר, כבר מחר, מתחם בדיקות לגילוי הנגיף. כמו כן, בעבודה מאומצת של בכירי פיקוד העורף, העירייה ותא"ל (במיל.) גל הירש - שנלקח לסייע לעיר במשבר זה - הערב יצאה ההסעה הראשונה של חולים מאלעד, למלון ניר עציון.

גל הירש, משמאל, באלעד

בשיחה ל'כיכר השבת' אומר גל הירש: "טוב שבעיר אלעד פועל ראש עיר שיוזם ומקדים תרופה למכה. הפעולות שננקטות בעיר בשעות ובימים האלה, נועדו להציל חיים, ואני שמח לסייע מניסיוני. יחד עם צוות העירייה, משרד הבריאות, פיקוד העורף, מד"א, כוחות המשטרה, הביטחון וההצלה, נעשה הכל על מנת שנתגבר על המגיפה".

ראש העירייה ישראל פרוש סיכם: "אני מודה לפיקוד העורף ולגל הירש על העבודה המאומצת ושיתוף הפעולה הפורה, שהניבו תוצאות מעשיות, וקורא למקבלי ההחלטות במשרד הבריאות להתחיל להיות קשובים ולסייע לאלעד, ולא לדבר על 'סגרים' בלי שיתופי פעולה".

כרוז מוזיקלי שניסה לשמח השבוע את התושבים (ללא קרדיט)

יצוין, כי סגן ראש עיריית אלעד ויו"ר 'דגל התורה' בעיר אבי שטרן וראש לשכתו רפאל אלבז, מנהלים את חפ"ק החירום שהוקם בעיר יחד עם ראש העיר. שטרן עושה זאת מתוך הבידוד בו הוא שוהה, לאחר שנדבק אף הוא בקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר