נבואת הקורונה

גילוי מפעים: הנער הפלאי שחזה עתידות וקבור בגליל

"נבואת הילד: אשר חזה נחמן קטופא על הגאולה ועל התמורה אשר יקרה ליהודה ולעמים באחרית הימים" - כך פותח כת"י פלאי מפי נער יהודי לפני 1600 שנה -נבואת הקורונה (מעניין)

קבר הנער נחמן קטופא (צילום: שימוש חופשי)

לפני שנים רבות באישון ליל, נמצאו בגליל התחתון בחורבה עתיקה, כלי עופרת ישן נושן, ובתוכו מגילה עתיקה ובה גיליונות מתפוררים, בהם כתובות נבואות מפעימות בנוגע לחזון אחרית הימים ובוא הגאולה!

מעשה שהיה בתקופת הסבוראים לפני 1500 שנים, חיו זוג אנשים, פנחס בן יאיר ורעייתו רחל שהיו שנים רבות חשוכי ילדים, בזקנותם התקבלה תפילתם ונולד להם בן, וקראו את שמו 'נחמן', רמז על כך שהוא ניחם את הוריו לאחר שנים בהם חיו ללא ילדים.

ארוע פלאי ארע, כבר ביומו הראשון החל הילד לדבר בדברי תורה ובמעשי מרכבה.

אביו של הילד נבהל מאד ונאלץ להשתיקו, ואביו השביעו, לבל יגלה סתרי תורה עד יום פטירתו, מה שגרם לילד להתמיד בכך, עד שנהיה בן 12, אז פתח שוב את פיו והחל לנבא את העתיד, עד לביאת המשיח. לאחר שסיים את דבריו נפל הילד ונפח את נשמתו לעיני הוריו, ועל כן נקרא שמו נחמן קטופא - משום שנקטף בדמי ימיו.

***

מדהים ומרגש קטע מנבואתו שנכתבה בארמית הנוגעת למגיפת הקורנא שהתרגשה עלינו בימים אלו: "באדר רעד יונה, ויהבת לקינה" - בחודש אדר רעדה כנסת ישראל ונאלצו להיכנס לבתיהם.

"תהוי מבשר, כד תבעין תונבין עשר, אריך כנשר, מתבין מבשר" - בעת ההיא יהיה המבשר לישראל ביאת גואל כאשר יבקשו עשר המדינות רפואה למחלתם. ארוכה ומרפא כנשר יתחדש נעוריו אז. אז יוודע ויתבונן המבשר.

"תריא צלותה, רהטין לזכותא, עד מצותא, יהון לשזבותא" - תתעורר התפילה בישראל, כל איש הישראל ירדוף אחר הזכות לעשות מצוות ולזכות בהם להיות ניצול מחבלי משיח.

***

לאחר שנים רבות כתב המקובל רבי אברהם בן אלעזר הלוי פירוש על נבואותיו של הילד שהודפסו בספר 'נבואות הילד'.

בכל הדורות גדולי הרבנים והצדיקים נרעשו והתפעלו מנבואתו של הילד כפי שידוע על נכדו של הרמב"ם, רבי דוד הנגיד ששלח את הנבואה לחכמי ברצלונה, והזהירם לבל יגלו נבואה זו לגויים.

האדמו"ר רבי אהרן ראטה, בעל ה'שומר אמונים' העיד על נחמן קטופא כי "כל דבריו דברי נביאות – קודש קודשים!"

הזכירו את נבואתו של הילד בדחילו ורחימו: מרן החיד"א, והאדמו"ר בעל ה'צמח צדק' מחב"ד. הנבואה שנמצאה בסמיכות לעיר טבריה, ורבה של העיר, הגר"מ קליערס העיד על כך, שהנבואה נמצאה בסמיכות אליה, כיון שמטבריה עתידים להיגאל.

הילד הקדוש קבור בגליל, ובימים אלו צפויים להעתיר מניין של תלמידי חכמים חברי כולל 'דורשי ציון' בתפילה על קברו, למען עצירת מגיפת הקורנא אשר חזה, על ישועת הכלל והפרט, ושישפיע עלינו ממרומים להתגשמות נבואתו בביאת גואל צדק אמן!

מסרו שימכם לתפילה>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר