פרסום ראשון

רבה של בני ברק והראב"ד חלו בנגיף קורונה

הוירוס הקטלני פוגע בשורה ארוכה של רבנים: ל'כיכר השבת' נודע כי הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט; הגאון רבי שריאל רוזנברג; והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל חלו בקורונה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

רבה של בני ברק הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט חלה בקורונה. ל'כיכר השבת' נודע כי בסוף השבוע עבר הרב בדיקות שגילו כי התוצאה חיובית וכי הוא נשא של הנגיף.

כמו כן, ל'כיכר השבת' נודע כי הראב"ד הגאון רבי שריאל רוזנברג חלה אף הוא בקורונה. בכך מגיע לשבעה מספר החברים בבית הדין בבני ברק שחלו, כפי שנחשף ב'כיכר השבת' אודות חמשת הדיינים שנדבקו לפני מספר ימים.

שמות שני הרבנים הבכירים, לתפילה: רבי שבח צבי בן דינה מרים, ורבי שריאל בן לאה טובה.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל חלה בקורונה. שמו לתפילה: רבי שבתי בנימין בן אסתר גיטל לרפואה שלמה.

בנוסף, גם משגיח ישיבת פוניבז', הגה"צ רבי אליהו קלרמן חלה בקורונה. שמו לתפילה: הרב אליהו אליעזר בן לאה לרפואה שלימה.

בתוך כך, גורמי ביטחון ועיריית ירושלים גיבשו תוכנית חירום סודית להטלת הסגר על חמש שכונות חרדיות וערביות בעיר - מאה שערים, גאולה, הר נוף, בית חנינא ובית צפאפא - כך פורסם בכאן 11.

סוגרים את בני ברק (צילום: דוברות המשטרה)

התוכנית גובשה בעקבות מידע שהעביר משרד הבריאות לעיריית ירושלים, שמצביע על אחוזי תחלואה גבוהים ובלתי מדווחים בשכונות הללו.

התוכנית גובשה על ידי פיקוד העורף, המשטרה, והדרגים הבכירים ביותר בעיריית ירושלים, והיא הוצגה לראש העיר משה ליאון בשבוע שעבר. במשרד ראש הממשלה ובמשרד הבריאות דנים בתוכנית זו. שלושה גורמים המעורים בפרטיה אמרו לכאן חדשות כי ההחלטה תתקבל בימים הקרובים.

כמו כן גורמים בכירים טענו הערב (מוצ"ש) לחדשות 13 כי בתוך ימים ספורים יוטל סגר על הערים מודיעין עילית ואלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר