פיצול בשמאל

עמיר פרץ פירק את השותפות עם מרצ

סוף לאיחוד במפלגות המשאל: ח"כ עמיר פרץ הודיע על פירוק השותפות עם מפלגת מרצ וניצן הורביץ, זאת ככל הנראה לקראת כניסתו לממשלת האחדות עם נתניהו וגנץ (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ הודיע הערב (מוצ"ש) ליו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, על סיום האיחוד בין המפלגות.

בהודעה מטעמו של פרץ נמסר כי הועברה בקשה לוועדה המסדרת לצורך פירוק הסיעה המשותפת בכנסת ה-23. בכך, רשימת העבודה-גשר-מרצ, שקיבלה 7 מושבים בכנסת ה-23, התפרקה לשלוש סיעות שונות.

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ התייחס לפירוק מפלגת העבודה-מרצ ואמר: "עמיר פרץ קובר את מפלגת העבודה קבורת חמור. פרץ ושמולי מועלים באמונם של מאות אלפי בוחרים ומזדחלים כאחרוני העסקנים לזרועות הנאשם מבלפור עבור ג׳וב בממשלת ימין. ההתחייבות שלא לשבת תחת הנאשם נתניהו היתה גם הבסיס לחיבור עם מרצ".

פרץ בישיבת סיעה עם הורביץ (צילום: דוברות)

עוד אמר הורביץ: "פרץ הפר את ההתחייבות הזו, תוך יריקה בפרצופם של כל אלה שנתנו בו אמון. אני קורא לחברינו בתנועת העבודה - בואו אתנו כדי ליצור אלטרנטיבה חדה וברורה מול שלטון הימין. מרצ תגיש מחר בקשה להתפצל מהעבודה ותוביל שמאל גאה, אידיאולוגי ונאמן לבוחריו".

ח"כ תמר זנדברג ממרצ תקפה את יו"ר העבודה: "פרץ סיים קריירה פוליטית מכובדת כאופורטוניסט ונוכל ויירשם ככזה בספרי ההיסטוריה", אמרה.

"פרץ רימה את הבוחרים, רימה את מרצ ורכב על גבי השמאל הישראלי לעבר ג'וב עלוב בממשלה בזויה". זנדברג הוסיפה כי "מרצ תמשיך להיאבק בשחיתות, הגזענות והסיפוח כמו שתמיד נלחמה ותמשיך לשרת את בוחריה כפי שתמיד עשתה. אני קוראת למרב מיכאלי להצטרף אלינו ולהוביל יחד איתנו את השמאל האידאולוגי בכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר