ראיון סקייפ כואב:

"טלפונים באמצע הלילה" - המעגל הרחב של 'נפגעי' הקורונה

הפסיכולוגית דבי גרוס מנהלת מרכז תה"ל שבימים כתיקונם נותן מענה לנשים וילדים במצוקה שעברו אלימות בסקטור הדתי והחרדי, עמוס כיום בפניות רבות מחמת המצב (משפחה)

כיכר בשיתוף תה"ל | כיכר השבת |
ראיון הסקייפ עם הפסיכולוגית דבי גרוס (ניהול אולפן: אוריה לוסקי)

תהל – מרכז הסיוע לנשים וילדים דתיים תהל הוקם בשנת 1993 על מנת לעזור לנשים וילדים דתיים/חרדיים הנמצאים במצבי מצוקה ומשבר וזקוקים לתמיכה וייעוץ.

לפניות לארגונים שונים אם אתם במצוקה, הכנסו לכאן >>

אך שום דבר לא הכין את הארגון לימים האלו, בהם כבר קרוב לחודש אנשים נמצאים בתוך ארבע קירות וחווים בכפל כפליים מתחים, חרדות והתעללויות מצד קרובי משפחתם.

במשך השנים המרכז פיתח תוכניות לתמיכה בנפגעי אלימות במשפחה והתעללות בתוך המשפחה ע”י תמיכה נפשית העברת סדנאות חינוכיות והכשרות ובנוסף גרמו להעלאת המודעות בקהילה הדתית בנושא אלימות והתעללות.

בעקבות המצב, שירותי תהל קו-חם ארצי פועלים 24 שעות ביממה עבור נשים וילדים במצוקה שעברו אלימות בסקטור הדתי והחרדי.

הפעילות תוגברה ע"י קבוצות תמיכה בזום, סקייפ ווואצאפ. והמטרה היא אחת: "אנשים צריכות לדעת שהם לא לבד ואנחנו פה כדי לתת מענה 24 שעות ביממה, גם בתקופה המאתגרת הזו".

"אנו רוצים שכל אדם במצוקה כלשהי ידע שלארגון תה"ל ישנם קשרים עם כל גופי הממשל, המשטרה והרווחה כדי שאף אשה לא תרגיש שהיא בודדת" מסיימת דבי גרוס מנהלת מרכז תה"ל.

לפניות לתה"ל כנסו לכאן >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר