סכנת נפשות

חולה קורונה נתפס עם נוסעים באוטובוס לירושלים

חוסר אחריות: כוח משטרה עצר היום חולה קורונה חרדי שברח מבידוד בחיפה ונסע באוטובוס 'אגד' לירושלים • עשרות הנוסעים נשלחו לבידוד • נהג האוטובוס קיבל קנס (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במוקד המשטרה התקבל בשעות הצהריים (ראשון) מידע אודות חולה מאומת בנגיף הקורונה, ובדיקה שערכה המשטרה באשר למקום הימצאותו, העלתה כי החולה נמצא ככל הנראה על אוטובוס ציבורי העושה דרכו בכביש מספר 1, לכיוון ירושלים. ל'כיכר השבת' נודע כי המשפחה של החולה היא זו שדיווחה למשטרה על הימלטותו.

שוטרים שהיו ערוכים באזור ועסקו באכיפה של הנחיות צו בריאות העם, הצליחו לאתר ולעצור את האוטובוס סמוך למחלף חמד כשעליו 34 נוסעים (בניגוד לצו), וכן איתרו ביניהם את החולה בנגיף ועצרו אותו לחקירה בחשד להפצת מחלה בזדון.
השוטרים הסבירו לכלל הנוסעים כי היו ככל הנראה היו במגע עם חולה מאומת, והם נדרשים להיכנס לבידוד ולדווח על כך באתר משרד הבריאות.

כמו כן, נגד נהג האוטובוס נרשם קנס על סך 5000 ש"ח בגין הפרת הנחיות צו בריאות העם - הסעת נוסעים מעל הכמות המותרת, והוא עוכב לחקירה.

מעיריית ביתר עילית נמסר: "בשעה האחרונה מופצת ידיעה אודות חולה מאומת בקורונה, שברח מבידוד. האיש מוכר לרשויות הרווחה בעיר. אנו מגנים בכל תוקף כל מקרה של הפרת ההנחיות. אדם שלא שומר במאת האחוזים על הנחיות משרד הבריאות מסכן חיים, פשוטו כמשמעו, ועליו לתת את הדין על כך".

קצין ימ"ר מרכז בראיון באולפן

מהמשטרה נמסר: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר