גם האלמנה חלתה

הגר"מ שיינברג זצ"ל נפטר מקורונה; "היה חייל של הקב"ה"

אחיו של הגאון רבי מאיר שיינברג זצ"ל, מפלטבוש שבברוקלין, סופד לו נרגשות בשיחה עם 'כיכר השבת', ומתאר את גודל האסון שגרם נגיף הקורונה. האלמנה נדבקה אף היא, ומצבה לא טוב (דיין האמת)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"מ שיינברג זצ"ל (באדיבות המשפחה)

בסוף השבועהאחרון הלך לעולמו הגאון רבי מאיר שיינברג זצ"ל, רב בקהילת אור החיים בפלטבוש שבברוקלין, ניו יורק, לאחר שחלה בקורונה, והוא בן 76.

המנוח, אחיינו של ראש ישיבת תורה אור וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי חיים פנחס שיינברג זצ"ל. בעבר הוא כיהן כיו"ר אגודת ישראל באזור מגוריו.

ההידבקות בנגיף אירעה במהלך שיעור שמסר ר' מאיר ז"ל ביום הפורים, מאחד מבני הקהילה שהיה 'נשא'. בשבוע האחרון מצבו הידרדר, הוא הובהל לבית החולים, ביום שישי מצבו הפך לקריטי וסמוך לכניסת השבת השיב את נשמתו ליוצרה.

אחיו, הגאון רבי אברהם יונה שיינברג, ראש ישיבת נחלת שמואל שבשכונת נווה יעקב בירושלים, ספד לו נרגשות, בשיחה עם 'כיכר השבת': "אח שלי היה גדול במידות ומתמיד עצום. הוא היה חייל של הקב"ה".

"תמיד היה מתנהג, ועושה רושם, של בן של מלך. זרם - מתוך שמחה של לימוד התורה ועבודת השם", נפרד הרב שיינברג בקול בוכים מאחיו.

הלוויה של נפטר קורונה בניו יורק. ארכיון (צילום: מתוך פייסבוק)

הגרא"י שיינברג מוסיף: "אחי רבי מאיר היה מקבל אנשים בסבלנות, מקשיב ונותן לשני הרגשה שהוא חי את הצרה שלו ונכנס לנעליים שלו, תוך שהוא דואג שכל אחד שבא לקבל עצה ותושיה, שייצא ממנו עם הרגשה שמישהו הבין אותו".

"משפחתו מעידה, כי הוא עבר מספר ניתוחים במשך החיים, והם לא זוכרים אותו בלי ספר תורני. תמיד היה לו ספר פתוח ביד", הוא מוסיף.

יצוין, כי למרבה הצער גם אשת המנוח חלתה בקורונה. בני המשפחה השכולה יושבים 'שבעה' כל אחד במקומו, מחשש להידבקות. הכוונה היא, כי לאחר שיסתיים משבר הקורונה יועבר הגר"מ שיינברג זצ"ל לקבורה בישראל.

המנוח עם דודו הגרח"פ שיינברג זצ"ל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר