ליל הסדר בימי הקורונה

למעלה מאלף סדרים ייערכו במרכז הרפואי שערי צדק

השף מספר: "פסח זהו זמן להתחדשות ובשערי צדק השנה אנו חונכים את המטבח החדש שאנו עמלים בבנייתו במשך השנה האחרונה. המטבח מאובזר בציוד מתקדם ונוח והכל כמובן הוכשר לפסח" (קורונה)

(צילום: יח"צ)

בשל ההנחיות החדשות וכללי ההרחקה הנדרשים בימי הקורונה - בשערי צדק יחלקו קערת סדר אישית לכל מטופל בערב חג הפסח.

השף הראשי של שערי צדק מוטי בוחבוט מספר על הכשרת מטבח החדש, על ההיערכות המיוחדת של צוותי המטבח – פחות מעשרה אנשים לכל משימה ועל ההכנות לחג בצל הקורונה.

"מדי שנה בערב חג הפסח לרווחת מטופלי המרכז הרפואי נערכים כשני סדרי פסח בכל קומה. עשרות סדרים נערכו במתכונת זו בכל שנה, כך שכל חולה ממקומו במחלקה יכול להגיע במהירות ובנוחות לשולחן ליל הסדר ללא צורך במאמץ מיותר. אך הפסח הזה הרבה נשתנה. לאור האילוצים וההנחיות החדשות, החלטנו להכין קערת ליל הסדר אישית כדי לאפשר לכל מטופל לחגוג בחדרו".

הוא הסביר כי "מדובר בהיערכות שונה מבחינת העבודה וכוח אדם הנדרש למשימה ובשל הנחיות משרד הבריאות אנו עובדים בצוותים מצומצמים ופרוסים באזורים שונים, אבל חלק מהעבודה שלנו היא לנסות לחשוב קצת מחוץ לקופסה על מנת לאפשר חוויית אשפוז מיטבית לכלל המטופלים והצוותים ואנו מבצעים אותה בשמחה במיוחד בימים לא פשוטים אלה".

"פסח זהו זמן להתחדשות ובשערי צדק השנה אנו חונכים את המטבח החדש שאנו עמלים בבנייתו במשך השנה האחרונה. המטבח מאובזר בציוד מתקדם ונוח והכל כמובן הוכשר לפסח, כולל מקררים, תנורים, סלייסרים ומחבתות חדשים".

בוחבוט המשיך, "על נושא הכשרת מטבח שערי צדק לאורך כל השנה וכן בפסח, אחראי הרב יהודה פולק בעבודה צמודה עם רב בית החולים הרב משה פלג, לפי הנחיות הרבנות הראשית. אנו מגישים שלוש ארוחות ביום עם לחמניות מיוחדות לכבוד פסח והפסח הזה נמתיק את השהות של המטופלים עם בלינצ'סים וקינוחים מפנקים כשרים לפסח. אני מקווה שבכלל בתי ישראל יעשו גם הכל על מנת להקפיד על כללי הריחוק החברתי למען בריאות כולנו ומאחלים לכולם רפואה שלמה ופסח כשר ושמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר