למען התושבים

בעיריית ירושלים מסבירים קורונה לציבור החרדי

מידי יום, מעבירה עיריית ירושלים שורה של מסרים ייעודיים למגזר החרדי באמצעות כלי התקשורת המגזריים, כרוזים בעברית ובאידיש, עלוני מידע וטלמסר ייחודי לחרדים (קורונה)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עיריית ירושלים פועלת בצורה אינטנסיבית על מנת להעביר לציבור החרדי מידע והוראות לדרבון התושבים להקפיד על הכללים ולנהוג על-פיהם.

העירייה פועלת במספר מישורים על מנת להסביר לציבור החרדי אודות הקורונה, ועל הכללים והפעולות החשובות שיש ליישם על מנת להימנע מהדבקה.

מאז תחילת המשבר מתקיים שיח רצוף עם התושבים בצורה בלתי אמצעית ובאמצעות תשדירי רדיו המתחלפים מידי כמה ימים.

מידי יום מתפרסמים בכלי התקשורת החרדיים מודעות עם מידע נחוץ לציבור וההוראות מתעדכנות באופן שוטף. לצד חומרי הסברה יעודיים לציבור.

העירייה מפעילה בשבועיים האחרונים מידי יום כרוזים בשכונות החרדיות, המדרבנים את התושבים להקפיד על הכללים ולנהוג על פיהם.

הכרוזים מותאמים לכל שכונה ושכונה על-פי מאפיינה, זאת לאחר היוועצות עם נציגי הקהילות השונות, ופועלים הן בשפת היידיש והן בשפה העברית. בכרוזים מתבקשים התושבים לא לצאת מהבית, לא להתפלל במניין, לא להתארח בסדר ולא לערוך את שריפות החמץ המסורתיות, אלא איסופו במיכלים יעודיים.

בנוסף, מעת לעת מוציאה העירייה עלון עם הוראות רלוונטיות המופצות בדיוור ישיר לכל תיבות הדואר במגזר החרדי. בשבוע האחרון פורסמו שאלות ותשובות שנשלחו על ידי עיריית ירושלים בנושאי הוראות היגיינה וניתן הסבר מפורט כיצד יש לנהוג במקרה של מי שגילה את תסמיני המחלה.

העירייה מפעילה טלמסר מידע לציבור החרדי בעברית וביידיש. הטלמסר מיועד לתושבי המגזר החרדי ללא גישה לאינטרנט, או טלפון כשר. בטלמסר ניתן ללמוד על הנחיות משרד הבריאות, אופן הימנעות מהדבקה, מקומות לבדיקה ועוד. הודעות חיוניות יש להתקשר למספר: 02-5001333.

בנוסף, ראש העיר, משה ליאון העניק בשבוע האחרון ראיונות לעיתוני החג החרדיים, בהם הסביר על פעולות העירייה להתמודד עם נגיף הקורונה, נתן אופק לתושבים והסביר על אסטרטגיית היציאה של עיריית ירושלים מהמשבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר