"חוסר רגישות"

כרמל שאמה: "מתנצל בפני תושבי בני ברק"

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מתנצל הערב על החלטתו להציב גדרות שיפרידו בין רמת גן לעיר החרדית בני ברק: "מתנצל מעומק ליבי בפני כל מי שנפגע מכך" (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
החסימות, שהוסרו בהמשך (צילום: יוסי רוזנבוים)

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מתנצל הערב על החלטתו להציב גדרות שיפרידו בין רמת גן לעיר החרדית בני ברק: "מתנצל מעומק ליבי בפני כל מי שנפגע מכך".

לדברי שאמה הכהן: "לעיתים יש חובה להתנצל גם אם לא עשית דבר רע אבל בתום לב או בחוסר זהירות ורגישות סיפקת הזדמנות לבעלי אינטרס להזיק לאחרים.

"מתנצל מעומק ליבי בפני כל מי שנפגע מכך ובפני תושבי ב"ב ששלחו אלי הודעות כואבות בתום לב ובצורה עניינית ומכובדת".

כזכור, שאמה הכהן, חסם היום מעבר הולכי רגל לעירו מהעיר בני ברק, כדי - לטענתו - למנוע את התפרצות נגיף הקורונה גם בשטח רמת גן, מעשה שלכאורה מנוגד לחוק. בניגוד להנחיית היועץ המשפטי לממשלה.

רק אמש פרסם שאמה, היודע בעמדותיו האנטי-חרדיות, פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו כתב בין היתר: "סיפרו לכם שאני רוצה לבנות חומה, רק האמת היא בדיוק הפוכה: שיצאתי נגד זה בכל דרך ובכל הכוח".

"השכנים והאחים שלנו בבני ברק בשעת צרה", הוסיף ראש עיריית רמת גן בלבביות... "ולכן לא משנה כלום: בימים האלה כולנו בני-ברקים, ומחויבים להושיט יד ולעזור בכל מה שהם צריכים ויכולים".

ראש העיר הדגיש: "לא נעלמים מאוזנינו צלילי שנאת החינם והשקרים כלפינו, אך שום ילד בבני ברק לא אשם בכך וגם את אותו מיעוט קולני, שולי ומתסיס נדון בימים אלה לכף הזכות. עצה לי לכולם, משני הצדדים, ובמיוחד לאחינו מבני ברק, שרגישותם כעת בשיא ואינם חשופים באופן מלא למידע ישיר: אל תמהרו להאמין למה שמספרים לכם, אלא למה שאתם רואים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר