האזינו לדברים

מנכ"ל מכבי: 'השתמשו בדבריי לנגח חרדים'

בעקבות דברים שיוחסו לו בימים האחרונים בידי גורמים שונים - מנכ"ל 'מכבי שירותי בריאות', רן סער, פנה בהודעה מוקלטת לציבור החרדי בה טען שדבריו הוצאו מהקשרם (עדכון, קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך וועדת הכנסת)

בהודעה מיוחדת שפרסם אתמול (שני) רן סער, מנכ"ל 'מכבי שירותי בריאות' - הזים סער נחרצות דברים שיוחסו לו בנוגע להתפשטות נגיף הקורונה בציבור החרדי בבני ברק והטענה כי אמר כי 75 אלף תושבים בבני ברק חולים והבהיר את דבריו.

בהודעתו אמר מנכ"ל 'מכבי': "בימים האחרונים מייחסים לי דברים שלא אמרתי בשום שלב. מר סער הביע את צערו על הסערה המדומה, והוסיף: "חבל שבעת חירום זו - בעלי אינטרסים מנסים לסכסך בין 'מכבי' לבין הציבור החרדי".

מנכ"ל 'מכבי' הוסיף בהבהרתו: "אני מצטער מאוד על כך שלקחו את דבריי לניגוח המגזר החרדי." "מעולם לא אמרתי את המספר 75 אלף." למעשה, ה-38 אחוזים שציין סער, התייחסו לשיעור חולי הקורונה מקרב אלו שביצעו בדיקה ולא מקרב כלל תושבי העיר.

דבריו של סער בוועדת הכנסת

מנכ"ל 'מכבי' עשה סוף לשמועות ולדיס־אינפורמציה שנפוצה לאחרונה, ואמר: "חשוב לי להגיד לכם בקולי - אני לא חלק מכל המקטרגים על הקהילה החרדית; בני הקהילה החרדית קרובים לליבי, ואני רואה את עצמי כשליח ציבור למענם".

סער גם ערך שיחה עם אישי ציבור חרדיים וחידד את מחויבותו המובהקת והכבוד הרב שהוא רוחש לקהילה החרדית.

את דבריו סיים סער באמירה "אני קורא לכם להמשיך לשמור על ההנחיות, ובעיקר על האמונה והאופטימיות שבעזרת השם נוכל למחלה ונחזור לשגרה במהרה. חג שמח וכשר לעם ישראל!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר