צפו בתור לביצים

טירוף בבית שמש: 'חלוקת קורונה' להמונים

מאות מתושבי בית שמש נדחפו ברחוב, סביב משאית עמוסה תבניות ביצים, תוך שהם מסכנים את עצמם בהידבקות בקורונה המשתוללת בעיר - כדי לקבל את הביצים לחג הפסח. תיעוד מקומם (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(תמונות: נתי פריד, 'בית שמש חדשות')

בלתי נתפס: מאות בני אדם הצטופפו בצהרים (שלישי) בבית שמש, תוך הפרת הנחיות משרד הבריאות שנועדו למנוע הידבקות בקורונה.

האירוע התרחש ברחוב יהודה הנשיא, במרכז הקניות שבשכונת רמת בית שמש ב', כאשר משאית הגיעה למקום ובתוכה תבניות ביצים.

חלוקת הביצים יצרה תוך זמן קצר תור ארוך של תושבים מהשכונה החרדית, שביקשו להשיג את המצרך החסר מהחנויות, אליו הם יזדקקו בחג הפסח.

בעקבות כך הוזעקו למקום כוחות משטרה, שניסו במשך זמן רב לפזר את ההתקהלות המסוכנת.

בעיר בית שמש ישנה כידוע התפרצות משמעותית של נגיף הקורונה, וכבר 152 מתושביה נדבקו בו. בשל כך אך שקלה הממשלה להטיל עליה סגר, בדומה לבני ברק.

אך הביצים, מסתבר, משבשים את שיקול הדעת, וגורמים למאות בני אדם לסכן את עצמם ואת סביבתם.

מדוברות המשטרה נמסר: "כוחות משטרת ישראל פיזרו התקהלות סביב משאית שהגיעה למכור ביצים בשכונת רמת בית שמש. - בעל המשאית קיבל קנס על סך 5000 ש"ח בגין הפרת תקנות צו בריאות העם ופעילותו הופסקה".

"פעילות השוטרים נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם".

עיריית בית שמש הגיבה למקרה כך: "מדובר באירוע חמור, שדווח באופן מיידי למשטרת ישראל. רובם המוחלט של תושבי העיר נשמעים להנחיות. ההתקהלויות מסכנות חיים, ואנו שבים וקוראים לציבור להקפיד להישמע להנחיות ולהישאר בבתים. הפרות שמדווחות לעירייה מועברות למשטרה, ואנו מחזקים את ידי כוחות המשטרה שפיזרו את האירוע תוך זמן קצר".

צפו בווידאו

  • הסרטון מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר