בערים החרדים

"קמחא דפסחא" מצה"ל לחולים ולמבודדים

בערים החרדיות בני ברק וביתר עילית, פועלים ביממה האחרונה לוחמי צה"ל כדי לחלק מזון למשפחות של חולי קורונה, מבודדים ואוכלוסיות בסיכון • צפו בתיעוד (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל עוברים ביממה האחרונה בין כתובות בערים בני ברק וביתר עילית, ומחלקים מוצרי מזון ומוצרי בסיס נצרכים לאלפי משפחות הנמצאות בבידוד בשל חולי קורונה או אוכלוסיה בסיכון.

בבני ברק לבד, נארזו במהלך הלילה כ-50 טונות של ירקות ופירות: 7 טונות גמבות, 7 טונות מלפפונים, 5.7 טונות תפוזים, 10 טונות תפוחי אדמה, כ-8 טונות בטטות, 10 טונות גזרים וכ-1.5 טונות לימונים וקלמנטינות. כל אלו נארזו לכדי כ-8000 מארזים. ביומיים האחרונים חולקו כ-15,000 מארזים על ידי חיילי האוגדה בבתים ברחבי בני ברק.

קצין הלוגיסטיקה של חטיבה 55, רב-סרן אלירן אשר אמר כי "במהלך היממה האחרונה קיבלנו כ-50 טונות של פירות וירקות, אותם ליקטנו לכ- 8000 מארזים, שיגיעו בעזרת חיילנו לאזרחים בבני ברק. אנחנו נמשיך לתמוך ולסייע לתושבי בני ברק ומדינת ישראל כלל שיידרש".

בעיר בני ברק אחראים על החלוקה אוגדה 98, ובביתר עילית, מפקדים וחיילים מפיקוד העורף, אגד הלוגיסטיקה המרחבי של פיקוד המרכז, קורס פו"ם "אלון" ולוחמי פלוגת "בני גרעינים" מחטיבת הנח"ל.

מפקד החטיבה המרחבית "עציון", אלוף-משנה דוד שפירא אמר: "אנו ערוכים כאן בכוחות גדולים בכדי לסייע לעירייה לחלק מזון למשפחות החולים, המבודדים והאוכלוסיה המבוגרת ולאפשר להם לחגוג את ליל הסדר בכבוד מבלי שיהיה צורך שיצאו מבתיהם. משימתנו כאן היא ביטוי מוחשי לערבות הדדית ולהצלת חיים. אני מאחל לתושבי ביתר עילית ולשאר תושבי הגזרה במועצות גוש עציון ואפרת חג שמח ובריא".

סגן מפקד החטיבה המרחבית "עציון", סגן-אלוף יקי אברג'יל: הוסיף, "אנו רואים במשימה זו שליחות ונמשיך לסייע ככל האפשר במאבק בנגיף הקורונה. נבצע כל משימה שנצטרך על מנת שכל משפחה בעיר ביתר תחגוג את החג כנדרש".

מדברי קצין הלוגיסטיקה של אוגדת יהודה ושומרון, סגן-אלוף חי כפיר: "אנו ערוכים כאן בכוחות גדולים בכדי לסייע לעירייה לחלק מזון למשפחות החולים, המבודדים והאוכלוסייה המבוגרת ולאפשר להם לחגוג את ליל הסדר בכבוד מבלי שיהיה צורך שיצאו מבתיהם. משימתנו כאן היא ביטוי מוחשי לערבות הדדית ולהצלת חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר