הערעור נדחה

ירק על שוטרת ויישאר שוב במעצר בליל הסדר

חרדי תושב בית שמש שירק על שוטר שפיזר התקהלות אסורה בשל הקורונה, יישאר במעצר גם בליל הסדר אחרי שהערעור שהגיש נדחה. זו הפעם השניה שהוא יהיה עצור בחג (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

בית המשפט המחוזי בירושלים, דחה ערר שהגיש נאשם שהואשם ביריקה על שוטרת וסירוב לפינוי התקהלות מכוח צו בריאות העם, בית המשפט המחוזי קבע כי הנאשם יישאר במעצר עד החלטה אחרת.

פרקליטות מחוז ירושלים ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. הערר הוגש בעקבות החלטת בית משפט השלום להאריך את מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

השופט קבע כי "העורר לא רק שלא פעל לכאורה בהתאם להנחיות והשתתף בהתנגדות קולקטיבית לפעולות האכיפה, אלא אף מיוחסת לו יריקה הטומנת בחובה סכנת הדבקה".

"משום כך, קשה לשמוע מפיו של העורר טענה הקשורה לחששו מפני הידבקות בנגיף הקורונה בבית המעצר, חשש שלא הטריד אותו לכאורה כלל וכלל עד שנעצר".

טירוף בבית שמש: 'חלוקת קורונה' וביצים להמונים

בשל כך, יישאר החרדי, תושב העיר בית שמש, במעצר גם בליל הסדר וזאת בשל היריקה על פרצופה של השוטרת. יצוין כי הנאשם כופר באשמה וטוען כי לא ירק כלל.

ל'כיכר השבת' נודע כי זה הפעם השניה שאותו חרדי יישב במעצר בליל הסדר באשמת תקיפה שוטרים, לאחר שבעבר נעצר בתקופה שלפני ליל הסדר עם אישום דומה - ועשה את החג בכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר