תיעוד מיוחד

כך הכינה חב"ד רבבות ערכות סדר אישיות

"גם אם אין סדרים ציבוריים, הערכות הללו יוכלו ללכד את המשפחות שנהגו להשתתף בסדרים של חב"ד, ולתת להם גם את הארוחות המיוחדות, וגם את הארוחות הרוחניות בדמות ערכת הסדר וחומרי הסברה המותאמים" (חסידים)

(צילום: חב"ד)

מאות אלפי יהודים נהגו בכל שנה להסב בסדרים הציבוריים שארגנו שלוחי חב"ד מסביב לעולם. השנה, לראשונה, בעקבות מגבלות הקורונה, לא ייערכו הסדרים המסורתיים שיזם הרבי מליובאוויטש.

ב'כולל חב"ד', שבכל שנה, במיזם משותף עם קרן מרומים, משנעים רבבות ארוחות משובחות לסדרים הציבוריים שעורכים שלוחי חב"ד בישראל, החליטו השנה לא לוותר על המסורת וגם הפעם, הכינו את הארוחות - לטובת אלה שהשתתפו בסדרים בשנים האחרונות - משפחות, כמו כן אנשים בודדים.

כל ערכה שכזו, כוללת ארוחות מפוארות לבני המשפחה, לצד כלים חד פעמיים, מצות, יין וסימני הסדר.

הארוחות מועברות לאותן משפחות על ידי שלוחי חב"ד וכוללות תפריט מזין וטעים במיוחד, לצד כלים חד פעמיים, מצות שמורות, יין וסימני הסדר.

מערך ההפצה של הארוחות כלל השנה למעלה ממאתיים נקודות בכל רחבי הארץ, בסיוע של אלפי מתנדבים, כולל מאות סטודנטים המשתתפים בפעילות של שלוחי חב"ד בקמפוסים.

"גם אם אין סדרים ציבוריים, הערכות הללו יוכלו ללכד את המשפחות שנהגו להשתתף בסדרים של חב"ד, ולתת להם גם את הארוחות המיוחדות, וגם את הארוחות הרוחניות בדמות ערכת הסדר וחומרי הסברה המותאמים", אומר הרב מנדי בלוי מ'כולל חב"ד'.

הבוקר, הגיעו הארוחות היישר לבתיהם של המשפחות, לצד הסטודנטים שהשתתפו בסדרים שערכו להם שלוחי חב"ד בקמפוסים, והתקבלו בהתרגשות רבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר