בשורות טובות

נדבק בנגיף: בוריס ג'ונסון שוחרר מטיפול נמרץ

במהלך החג נרשם שיפור נוסף במצבו של ראש ממשלה בריטניה, בוריס ג'ונסון, שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הידרדר בתחילת השבוע • דוברו מסר: "מצב רוחו טוב" (חדשות, עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בוריס ג'ונסון (צילום: שאטרסטוק)

במהלך החג נרשם שיפור נוסף במצבו הבריאותי של ראש ממשלה בריטניה, בוריס ג'ונסון, שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הידרדר בתחילת השבוע.

דובר ראש הממשלה מסר היום כי: "על ראש הממשלה עבר לילה טוב, הוא קיבל טיפול חמצן סטנדרטי ומצבו ממשיך להשתפר. הוא נמצא בהשגחה צמודה, ומצב רוחו טוב".

לדבריו: "ראש הממשלה מודה לשירות הבריאות הלאומי של בריטניה על הטיפול המצוין שהם מעניקים לו. מחיאות הכפיים לצוות הרפואי סיפקו רגעים נהדרים ומאחדים לכל המדינה".

כזכור, בתחילת השבוע חלה הידרדרות במצבו הרפואי וג'ונסון הועבר למחלקת טיפול נמרץ. בדאונינג 10, המעון הרשמי של ראש הממשלה הבריטי מסרו לתקשורת: "מאז יום ראשון, רה"מ מאושפז תחת השגחת הרופאים בבית החולים סט תומאס בלונדון, לאחר סימפטומים מתמשכים של קורונה. אחר הצהריים, הורע מצבו, ולאור המלצת הצוות הרפואי, הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ".

"רוה"מ ביקש משר החוץ דומיניק ראב למלא את מקומו ככל שנדרש. רה"מ מקבל טיפול מצוין ומודה לכל הצוות הרפואי על עבודתם הקשה והמסירות שלהם.ג'ונסון בן ה-55 נדבק בקורונה לפני כעשרה ימים ומאז שוהה בבידוד בדאונינג 10, אם כי ביום שישי האחרון דיווח כי מצבו טוב יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר