מחשובי חסידי ויז'ניץ

נפטר מקורונה: הרב יוסף חיים ברקוביץ ז"ל

בערב החג נפטר הרה"ח יוסף חיים ברקוביץ, מחשובי חסידי יז'ניץ בבני ברק, לאחר שחלה בנגיף הקורונה , בן 72 בפטירתו. מתלמידיו של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

בערב החג נפטר בבית החולים שיבא - תל השומר הרה"ח יוסף חיים ברקוביץ, מחשובי חסידי יז'ניץ בבני ברק, לאחר שחלה בנגיף הקורונה, בן 72 בפטירתו.

המנוח היה מתלמידיו של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצוק"ל, ולאחר מכן היה מקורב מאד לאדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זצוק"ל, ולרבי מויז'ניץ הנוכחי.

במשך שנים רבות שימש המנוח כמשגיח מטעם הכשרות של הרב לנדא בנושאי שחיטה, וגם לאחר שכבר יצא לפנסיה המשיך לעבוד בתחום ולעזור למחליפיו במקצוע.

אחד ממכריו מספר על המנוח שהיה אדם עם חיוך תמידי, אדם שכולם אהבו לדבר איתו, ועל כך שלפני כשבועיים חלה בנגיף הקורונה, מאז חלה הדרדרות במצבו, עד שבערב החג ממש החזיר את נשמתו ליוצרה.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי במחלקת טיפול נמרץ קורונה נפטר (אתמול בערב) בן 72, וכי בבית החולים משתתפים בצער המשפחה.

המנוח השאיר אחריו משפחה גדולה, צאצאים ונכדים ההולכים בדרך התורה והחסידות והלווייתו תתקיים הערב בשעה 23:00 בהתאם להנחיות של משרד הבריאות בשדרות שיכון ויז'ניץ בבני ברק, לבית העלמין, שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תמונת המנוח הופצה ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר