בישיבת הממשלה

דרעי לנתניהו: כשזה חרדים, היד קלה על ההדק

בסוף השבוע התפתח עימות חריף בין רה"מ נתניהו לשר הפנים אריה דרעי שמסרב להטיל סגר כולל על השכונות החרדיות, אלא רק על שכונות בהן שיעור התחלואה גבוה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הממשלה צפויה לדון הערב (מוצאי שבת) בהמשך הגבלות הסגר בירושלים על רקע התפשטות נגיף הקורונה. בסוף השבוע התפתח עימות חריף בין רה"מ נתניהו לשר הפנים אריה דרעי שמסרב להטיל סגר כולל על כל העיר, אלא רק על שכונות בהן שיעור התחלואה גבוה, כך דווח בחדשות 12.

במהלך הישיבה שהתקיימה בליל שישי טען דרעי כי ישנה תחושה של "יד קלה על ההדק" כשמדובר בחרדים. נתניהו זעם והשיב: "אני מתקומם, מתרעם - מדובר רק בשיקולים עניינים ובריאותיים".

בתום הדיון התקבלה עמדתו של השר דרעי וההחלטה על סגר בירושלים תתקבל לאחר מיפוי כל נתוני התחלואה על ידי משרד הבריאות.

בתוך כך, שר הבריאות יעקב ליצמן זעם על בכירי משרד הבריאות שתדרכו את התקשורת על כוונה להאריך את הסגר עד סוף חג הפסח. בערוץ 13 צוטט ליצמן מתוך ישיבת הממשלה: "אני רק רוצה להבהיר שמה שנאמר בצאת החג בתקשורת על כך שמשרד הבריאות רוצה להאריך ההסגר שאוסר על מעבר מעיר לעיר עד סוף חול המועד, זה לא על דעתי ואני נזפתי במשרד. זה לחלוטין לא מקובל עליי".

חרדים מפרים הוראות? כך נראתה העיר בני ברק בערב ליל הסדר. צפו (צילום: מוטי גרין)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב: "לא הבנתי – אין לך דובר שיוציא הכחשה בשמך אם זה לא על דעתך? ", שאל ארדן. שר הבריאות השיב: "ליצמן זה הדובר של ליצמן. וזה לא יצא מאיתנו". כאן נתניהו הצטרף לשיחה. "אני לא מבין – אם זה לא יצא ממכם ממי זה יצא", שאל נתניהו. ליצמן הגיב: "אני לא יודע. אני רק יודע שזה לא על דעתי והבהרתי את זה לבכירי משרד הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר