השאירה תשעה יתומים

טרגדיה: הקרבן החרדי הצעיר ביותר; מזל דלאל ע"ה בת 53

מבית החולים 'הדסה', הגיעה הבשורה המרה על לכתה של הגברת מזל דלאל, בת ה-53 מבית שמש. השכנים מספרים ל'כיכר': "כולם הכירו אותה, לא היו לה מחלות רקע, זו טרגדיה עצומה" (אקטואליה)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
חולה קורונה מובא לקבורה. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

טרגדיה עצובה וקשה: במהלך השבת נפטרו בבית החולים שני חולי קורונה. אחת מהנפטרים היא האישה החשובה מרת מזל דלאל ז"ל, חרדית תושבת בית שמש, שהייתה מונשמת ומורדמת - אך לא סבלה ממחלות רקע. הלוויתה תתקיים הערב.

הגברת מזל דלאל, בת 53 בפטירתה, היא הקורבן החרדי הצעיר ביותר מנגיף הקורונה בישראל והנפטרת הראשונה בעיר בית שמש.

בהודעת בית החולים נאמר כי היא היתה "מונשמת ומורדמת למעלה משבוע ומחלתה הייתה קשה והתדרדרה במהירות, נפטרה היום. אנו משתתפים בצער המשפחות".

אחד השכנים מספר ל'כיכר השבת': "מדובר בטרגדיה בלתי נתפסת, היא השאירה תשעה יתומים רכים, קטנים ומסכנים ואת בעלה - אחד האברכים החשובים בעיר, הרב יואל שיבדל"א"

"אין מישהו שלא מכיר את המשפחה הצדיקה הזו. המשפחה גרה בקריה החרדית מאז הקמתה, והיא עבדה למחייתה בבית הספר 'מגן הלב' כסייעת בבוקר וכגננת בצהרון, שם טיפלה במסירות בילדות מיוחדות".

הלווית חולה קורונה חרדי בניו יורק


"צריך להבין", מוסיף השכן, "היא פונתה לבית החולים בערב החג הראשון - ללא רקע רפואי, היא הייתה אישה בריאה לחלוטין - שעזרה תמיד לכולם. ברוך השם, היא עוד הספיקה לחתן שני ילדים".

ל'כיכר השבת' נודע, כי הלוויתה תתקיים הערב - לפי ההנחיות. בעלה הרב יואל, ביקש מבני המשפחה והמכרים הרבים לא לבוא ולהשתתף בלוויה.

מטעם ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, נמסר כי היא "והנהלת העיר, מנכ"ל הערייה ועובדיה מרכינים ראש ומביעים צער עמוק על פטירת הגב' מזל דלאל תושבת בית שמש מנגיף הקורונה".

"כאב עצום. הלב דואב. משפחת בית שמש עם משפחת דלאל והילדים. אנחנו נעטוף ונלווה את המשפחה בימים קשים אלו."

חולה נוסף בן 79 נפטר בבית החולים כתוצאה מהנגיף המסוכן. מבית החולים מסרו כי "הוא היה עם מחלות רקע מורכבות שהיה מונשם ומורדם, נפטר אמש בבית החולים".

"בת משפחתו נקראה אל המתחם למחלות מתפרצות על מנת לשהות לצידו והספיקה להפרד ממנו".

בתוך כך, השתפר מאוד מצבם של שני חולים מונשמים אשר טופלו במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי והם הועברו לטיפול במחלקות הקורונה הרגילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר