"בלי שטויות"

שדד סיגריות וכסף באיומי סכין - ונעצר • השוד תועד

גבר מנתניה שדד סיגריות וכסף, באיומי סכין, מבעל מכולת בעיר, כשהוא מאיים עליו: "בלי שטויות. לא להתקשר למשטרה". החשוד נעצר תוך זמן קצר ע"י השוטרים (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

ביום ראשון, לפני שבוע, התקבל במשטרת ישראל דיווח על שוד במכולת ברחוב שדרות בן צבי בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו למקום, הצליחו לזהות ולאתר את החשוד כשהוא בקרבת מקום למכולת, וברשותו הסכין והרכוש שגנב זמן קצר קודם לכן.

מחקירת חוקרי המשטרה עולה כי החשוד הגיע בבוקר למכולת כשהוא חובש כפפות, מצוייד בסכין בעלת להב באורך של כ-40 ס"מ ועל ראשו ברדס והוא רעול פנים.

החשוד ניגש לדלפק במכולת וביקש מהמוכר סיגריות. כשהמוכר הסתובב לתת לו את מבוקשו, החשוד שלף מכיס מכנסיו את הסכין וקירב אותה לגרונו של החשוד, תוך שהוא דורש ממנו קופסאות נוספות של סיגריות וכסף.

המוכר נענה והכניס לשקיות שחורות את הסיגריות וכסף מזומן בסכום של 320 שקלים, אז איים עליו החשוד ואמר: "בלי שטויות, לא להתקשר למשטרה", ונמלט כשברשותו שקיות מלאות בכ-220 חפיסות סיגריות ו-14 חפיסות טבק.

השוטרים שהגיעו למקום, כאמור, הבחינו בחשוד ובשקיות שהחזיק והוא נעצר לא לפני שניסה להעלים את הסכין. בהמשך, כשהוכנס לתא מעוכבים בתחנת המשטרה, החשוד ניסה להסיר את הכיתוב שהיה על חולצתו על מנת לטשטש את הראיות נגדו.

מעצרו של החשוד, בן 20 מנתניה, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת וביום 8.4.20 הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של שוד בנסיבות מחמירות (נשק), החזקת סכין, הפרעה לשוטר והשמדת ראיה. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר