פרסום ראשון

ספרדים, ליטאים וחסידים - יחדיו; כך תפעל 'ישיבת הקורונה'

רבנים חולי קורונה, ייבחרו כר"מים שימסרו שיעורים בישיבת 'כתר תורה' לתלמידים חולים אף הם - מכלל העדות - שתפעל בתקצוב המדינה בתוך ישיבת עטרת שלמה • כל הפרטים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
היכל ישיבת עטרת שלמה. ארכיון (צילום מסך: מתוך יוטיוב)

פרסום ראשון: לאחר הודעת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי על הקמת ישיבה לבחורים חולי קורונה, 'כיכר השבת' חושף את הפרטים המתבשלים בימים אלו לקראת מימוש הרעיון המקורי.

מתברר, כי הישיבה תיפתח בעיר ראשון לציון, ותמוקם בהיכל הישיבה הגדולה 'עטרת שלמה' שבראשות הגרש"ב סורוצקין. בימים הקרובים צפויים אנשי פיקוד העורף לסייר במקום, על מנת לאשר את התאמתו לשיכון חולי קורונה.

בית המדרש בקרית הישיבה מכיל קרוב ל-800 מקומות, ועתיד לאכלס בחורים מכלל המגזרים החרדיים, אשכנזים וספרדים, ליטאים וחסידים, שנושאים בגופם את הנגיף ומצבם הרפואי מוגדר קל.

גם רבני הישיבה ואנשי הצוות ייבחרו, בקפידה ובהתייעצות עם גורמים רבניים, מתוך אלו שחלו בקורונה.

קמפוס הישיבה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

יצוין, כי הקמת ותפקוד הישיבה כפופים להחלטת משרד הבריאות על חזרה לשגרה, כך שבמידה וכלל הישיבות יורשו לחזור לתלמודם, 'ישיבת הקורונה' כמובן תיסגר.

ל'כיכר השבת' נודע עוד, כי משרד הפנים או המשרד לביטחון הפנים צפוי לתקצב את הישיבה החרדית, בה ישכנו מאות הבחורים שחלו בקורונה.

וכך בעוד עולם הישיבות ייאלץ להמשיך את 'בין הזמנים' עד לחזרה לשגרה, שטרם ידוע מועדה, ישיבת עטרת שלמה שבראשון לציון, השוקקת חיים בימי שגרה, משיך ככל הנראה לאכלס מאות לומדי תורה שחלו בקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר