"בלתי נסלח"

שר התקשורת נגד 'ועדת הרבנים': "בלתי נסלח"

שר התקשורת, דוד אמסלם, נגד 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' שחסמה קווי מידע בנושא נגיף הקורונה: "נתערב בהסכמים במידה וזה יימשך". המנכ"ל: "אוסרים חסימה"(ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר התקשורת (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

שר התקשורת, דוד אמסלם, נגד 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' שחסמה קווי מידע בנושא נגיף הקורונה: "נתערב בהסכמים במידה וזה יימשך". המנכ"ל: "אוסרים חסימה".

לדברי אמסלם: אני רואה בחומרה רבה את העובדה שמספרים המוקצים לצורך הודעות רשמיות מטעם משרד הבריאות אינם פתוחים לכלל המגזרים.

"הניסיונות לחסום מידע מהגורמים הרשמיים במדינת ישראל לציבור זה או אחר הוא בלתי נסלח. משרד התקשורת הודיע נחרצות הן לחברות והן לועד הרבנים כי יתערב בהסכמים במידה וזה ימשך".

מנכ"ל משרד התקשורת, נתנאל כהן, כתב ל"ועדת הרבנים": "ממידע שהגיע לידי, המספרים המוקצים לצורך הודעות רשמיות מטעם משרד הבריאות אינם פתוחים לכלל המגזרים".

"ברצוני להבהיר כי אני רואה בחומרה כל ניסיון לחסום מידע של הגורמים הרשמיים במדינת ישראל לציבור זה או אחר .מסמך מטעם מנכ"ל המשרד - הח"מ - מופץ ברגעים אלו לחברות הסלולר, בו מצוינת רשימת הקווים הרשמיים ומובהר כי אנו אוסרים חסימת קווים אלו לכלל המנויים, המספרים יעודכנו ע"פ הצורך בתאום לשכת הפרסום הממשלתית".

גם המנכ"ל הזהיר: "במידה ותופעה זו תימשך, שר התקשורת ישקול את התערבותו בהסכמים הקיימים בין ועד הרבנים לחברות הסלולר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר