התפשטות המגיפה

בני ברק: 24 קשישים חולים באותו בית אבות

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי ישראל, ובבני ברק. בבית אבות בעיר, גילו 24 חולי קורונה • במקביל, לראשונה ירידה במספר החולים בנגיף הקטלני הזקוקים להנשמה (ארץ)

(צילום אילוסטרציה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

התפשטות נגיף הקורונה בישראל: מספר המתים והחולים בבתי האבות בארץ ממשיך לטפס כלפי מעלה - וכעת התפרצות חדשה גם בבית אבות בבני ברק.

לפי דיווחו של יואב אבן בחדשות 12, בבית אבות בעיר התורה והחסידות, שם אחוז חולי קורונה גבוה, דיווחו על התפרצות המגיפה עם 24 חולים חדשים.

יצוין כי משרד הבריאות החל בימים אלו במבצע בדיקות נרחב בכל בתי האבות ברחבי הארץ, על מנת לזהות את מספר חולי הקורונה הנמצאים בהם.

כידוע, חלק ניכר מהנפטרים היו דיירים בבתי אבות. רבים מהם מבית האבות משען בבאר שבע, נופים בירושלים, בית אבות ביבנאל ובית אבות "מעון הורים" בירושלים.

חיילי צה"ל בחלוקת מזון לתושבי בני ברק (צילום: מוטי גרין, כיכר השבת)

בתוך כך, היום לראשונה נרשמה ירידה במספר החולים המונשמים. לפי דיווח בחדשות 12, גורמים במשרד הבריאות זוקפים את הירידה התקדימית במספר המונשמים לזכות המגבלות המחמירות שחלו על האוכלוסייה בחג הפסח.

"בסופו של דבר אנחנו מסתכלים על מספר החולים המונשמים בישראל ברגע נתון. היום זה ירידה של 9 מאתמול", אמר בכיר במשרד הבריאות.

הוא הוסיף וטען כי "זה חלק מהתוצאות של הצעדים שנקטנו בשבועות האחרונים וזה מראה שהשיטה עובדת, יש בלימה של ההתפשטות".

לסיום הביע אופטימיות: "אני מאמין ומקווה שלאט לאט נוכל להתחיל לשחרר את המגבלות באופן הדרגתי כדי לא לחנוק את המשק".

שיפור במצב בן ה-22 שהיה במצב קשה

בנוסף, בשורות טובות מגיעות הערב (ראשון) מהיחידה לטיפול נמרץ כללי באיכילוב, שם מדווחים כי חל שיפור נוסף במצבו של אפיק סויסה, בן 22. הוא חזר להכרה מלאה ומתקשר עם הסביבה. הוא עדיין נתמך במכונת לב ריאה.

"כולנו תקווה שהמשך תהליך השיפור ימשיך ונעשה כל מאמץ להחזירו לשגרת חייו הקודמים", מוסר ד"ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי באיכילוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר