שת"פ בין מאוחדת למוקד ה.ר.ב לרגל המצב

במסגרת שת"פ בין מאוחדת למוקד ה.ר.ב: יצאה לאור חוברת מהודרת עם תשובות הלכתיות רפואיות לחג הפסח בצל נגיף הקורונה (חדשות הבריאות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

מלבד הו"ל החוברת שתופץ בריכוזים החרדיים, יענו רבני מוקד ה.ר.ב שבנשיאות הגרמ"ש קליין יחד עם רופאי מאוחדת לשאלות הרבות.

ימי ערב פסח מרובים בשאלות הלכתיות מידי שנה, השנה גברו השאלות עוד יותר לאור המצב המיוחד, ויהודים רבים עומדים חסרי אונים וזקוקים לתשובה הלכתית-רפואית דחופה.

אשר על כן חברה מאוחדת למוקד ה.ר.ב שבראשות הגרמ"ש קליין רב שכונת אור החיים בבני ברק, וזאת כדי להעניק ללקוחותיה שירות חשוב וחיוני גם בימים אלו.

מלבד המוקד ההלכתי הרפואי בו ענו רבנים לצד רופאים בכירים של מאוחדת על השאלות, יצאה לאור, בשת"פ מרשים, חוברת עם תשובות והלכות אשר אקטואליות במיוחד בימים אלו.

בחוברת מובאים ההלכות הנוגעות בין היתר לכשרות התרופות בפסח, אכילת מצה לחולים, השמירה על כללי הבטיחות הנדרשים כדי שלא להידבק ולחלות חלילה בנגיף הקורונה, דיני ליל הסדר וחול המועד, דיני חולה שיש בו סכנה, הטיפול בחולה שאין בו סכנה ועוד.

בחוברת מובאים אף טיפים בריאותיים לחג ע"י הדיאטנית של מאוחדת גב' ש' קפלן, וזאת כחלק מפעילותה התמידית של מאוחדת לשמור על בריאות לקוחותיה.

הרב משה ברים מנהל המגזר החרדי הארצי במאוחדת: "מאוחדת רואה את המענה הרפואי הלכתי ללקוחות מאוחדת כערך עליון תמיד ובפרט כעת בימים של המגיפה העולמית - משבר הקורונה, באופן טבעי צצות שאלות רבות שהן רפואיות עם השלכות הלכתיות. מוקד ה.ר.ב הוא גוף שמכיר ופועל בתחום הרפואי הלכתי בכל השנה, מאוחדת זכתה לעשות שיתופי פעולה מבורכים בעבר ובתקופה זו רואה ביתר חשיבות את שיתוף הפעולה הנ"ל והרחבת הפעילות".

לדברי יו"ר מוקד ה.ר.ב הרב ישראל פינחס טירנואר: "זו לא הפעם הראשונה שיש לנו את העונג והכבוד לעבוד בשיתוף פעולה עם מאוחדת, אשר תמיד שמה לנגד עיניה את טובת המטופל ורווחתו. גם השנה, לקראת פסח תש"פ אנו זוכים להפעיל את המוקד עבור שאלות הנוגעות לחג הפסח ולמגפת הקורונה ה"י, ביחד עם מאוחדת ורופאיה הבכירים. רבות הן השאלות המתעוררות אצל עם ישראל ובמיוחד חולים וזקנים, שאלות חמורות הנוגעות לתרופות, תכשירים, שיעורי המצוות ועוד. אנו תפילה שבסייעתא דשמייא נוכל להשיב לכל הפונים כדרכנו, בכובד ראש, תחת תחושת אחריות, ועל פי הוראות הגרמ"ש קליין שליט"א המופיעות בהמשך העלון היוצא לאור יחד עם מאוחדת".

מאוחדת ומוקד ה.ר.ב יתנו במשך החג מענה לכל שאלה בעברית, אידיש ואנגלית, וברציפות. כבכל השנה המענה ינתן במס' טלפון 02-5020202 ע"י רבני המוקד הזמינים בכל עת לכל שאלה הלכתית רפואית כשרופאי מאוחדת עומדים לצידם כל העת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר