התפללו לרפואתו

מצבו של הרב ישעיהו הבר עדיין מוגדר קשה

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי מצבו של הרב אברהם ישעיהו הבר, יו"ר ארגון 'מתנת חיים', מוסיף להיות קשה והוא עדיין מורדם ומונשם - למרות טיפול ניסיוני שהוענק לו (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרב ישעיהו הבר (צילום: כיכר השבת)

מצבו של הרב ישעיהו הבר יו"ר ארגון 'מתנת חיים' מוסיף להיות קשה והוא מונשם ומורדם בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כך על פי דוברות בית החולים. במתחם המחלות המתפרצות בהדסה מטופלים נכון לשעה זו 79 חולי קורונה, מתוכם 19 במצב קשה.

כזכור, בבית החולים הדסה עין כרם החליטו הרופאים להרדים ולהנשים את הרב הבר לאחר שחלה בנגיף הקורונה, על מנת לסייע לו להתגבר על הנגיף.

הרב הבר נדבק ככל הנראה כבר בערב חג הפסח, ונשאר לבידוד ביתי. במהלך החג, בעקבות הידרדרות במצבו פונה לבית החולים והוא הורדם והונשם.

הרב הבר לפני כשנה וחצי באולפן כיכר

בני משפחתו אמרו ל'כיכר השבת': "הרב הבר הציל מאות יהודים ממוות בשנים האחרונות בזכות המהפכה שייסד ויזם ומוביל, וכעת הוא עצמו זקוק לתפילה של כל אחד מאיתנו כדי שיחלים במהרה".

כחלק מהניסיון לטפל ברב הבר, פנו רופאי בית החולים לשירותי הדם של מד"א, על מנת שיספקו עבור הרב מנות של מרכיב הדם - פלסמה של חולים שהחלימו מהנגיף ובגופם יש נוגדנים כבר, ובאישור משרד הבריאות, אמש סופקה לו מנה ראשונה מחולה קורונה שהחלים ופיתח נוגדנים לנגיף.

הסיפור על מצבו הקשה של הרב גרם לחמישה מחלימים מנגיף הקורונה, שסוג הדם שלהם מתאים לשלו, לבוא ולתרום פלסמה. היות שמכל תרומה נוצרות שלוש מנות, הוכנו הבוקר סה"כ חמש עשרה מנות פלסמה. הרב, כמו כל חולה, זקוק לשתי מנות פלסמה בלבד, כך שחייהם של שישה חולי קורונה נוספים יוכלו להינצל, בזכות תרומות הפלסמה הללו.

הציבור נקרא לעורר רחמי שמיים ולהעתיר בתפילה עבור הרב אברהם ישעיהו בן הדסה, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר