אחרי השינויים

אלו כל ההנחיות לתושבי בני ברק ה'מסוגרים'

הסגר על בני ברק חודש, עם כמה הקלות; להלן ההנחיות החדשות, לסגר שיימשך בינתיים עד ליום ראשון בחצות ליל • במקביל, העירייה תנסה לפנות את החולים ל'מלוניות' (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המשטרה מונעת כניסת תח"צ לעיר (צילום: דוברות המשטרה)

בהודעה שמסרה עיריית בני ברק נמסר, כי העירייה מברכת על החלטת משרדי הבריאות והפנים לצמצם את הסגר על העיר להגבלה על כניסה ויציאה של תחבורה ציבורית בלבד. ראש העיריה, אברהם רובינשטיין הודה לממשלה על כך והבטיח שבסיוע ראש מטה החירום, אלוף (במיל) רוני נומה, יעשה הכל כדי לפנות את מרב החולים מהעיר, תוך פיקוח צמוד על הנותרים.

רובינשטיין מסר: "תושבי בני ברק הוכיחו משמעת ופעלו בימים האחרונים בהתאם לכל ההנחיות לטובת בריאותם ובריאות הסביבה ויש לשבחם על כך".

כזכור, הסגר על בני ברק חודש החל מהשעה 6 בערב ועד ליום ראשון בחצות לילה.

להלן הנחיות שמתפרסמות לתושבי העיר בעקבות ההקלות בסגר

1. היציאה מן העיר והכניסה אליה מותרות רק לצורך חיוני בהליכה רגלית או באמצעות רכב פרטי בלבד. מהיום, הכבישים פתוחים כמו בכל חלקי הארץ.

2. יחד עם זאת חובה לציין: הגבלות היציאה מן הבית נשארו במלואן. אין יציאה מהבית שלא לצורך. יציאה למרחק של 100 מטרים מהבית שלא למטרות כקניית מזון / תרופות, תגרור קנסות כבדים ובהתאם לכך, פשוט וברור כי יציאה מהעיר שלא לצורך אסורה בהחלט ותיאכף על ידי המשטרה.

3. התקהלויות ומניינים אסורים בכל תוקף האיסור כפי הוראתם הברורה של כל גדולי ישראל שליט"א ללא יוצא מן הכלל. מתקיימת אכיפה תקיפה בנושא ללא כל פשרות. השתתפות במניין שכזה הינה סכנת נפשות ותגרור ענישה ואכיפה.

4. כל יציאה מהבית למטרות שהותרו, מחייבת חבישת מסכה ושימוש בכפפות חד פעמיות.

6. חשוב: חובה לשמור מכל משמר על הוראות הבטיחות במרכולים וברשתות השיווק. עומסים מיותרים הינם סכנת חיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר