עשרות אלפים הצטרפו לשידור מחדרו הפרטי של הגר"ח קנייבסקי

לראשונה מאז פרץ משבר הקורונה וסגירת הדלתות לקבלת קהל בבית שר התורה, נערך שידור חי של מעמד תפילה מחדרו הפרטי, בערב שביעי של פסח אחר חצות היום (חרדים, מקודם)

(צילום: שוקי לרר)

סגולת ערב יום שביעי של פסח כיום המסוגל לישועות נשגבות, נודע זה מכבר. מידי שנה בשנה מתקיים בבית מדרשו של הגר"ח קנייבסקי שליט"א מעמד התפילה שנודע כמסוגל לישועות מעל הטבע, המתקיים על פי הוראות הגר"ח קנייבסקי. סדר התפילה מתקיים בסיום לימוד ג' שעות רצופות בתענית דיבור של מאות לומדי תורה בטהרתה, לומדי רשת הכוללים 'רינה של תורה'.

השנה לאור ההגבלות הנחה הגר"ח קנייבסקי לקיים את סדר הלימוד כל אחד בביתו ולאחריו יתקיים מעמד תפילה ששודר בקו טלפון מיוחד למען יוכלו רבים החפצים בכך להיות חלק ממעמד נשגב של תפילת רבים בראשות גדולי ישראל הבוקעת שערי רקיעים.

בשעות הבוקר החלו עמלי התורה בסדר הלימוד בביתם, כאשר כל אחד מהלומדים מקבל על עצמו תענית דיבור למשך כל סדר הלימוד שנמשך ג' שעות רצופות ללא הפסקה כלל כפי הוראת הגר"ח שליט"א.

בסיום סדר הלימוד בשעה 13:00 שעלה לכלל אלפי שעות רצופות שנלמדו על ידי עמלי התורה. החל מעמד התפילה בראשותם של גדולי ישראל. כלל הלומדים חוברו דרך חברת מבזק לשיחת ועידה עם בתיהם של גדולי ישראל. אליהם הצטרפו בהאזנה באמצעות הטלפון - על פי הנתונים עוד עשרות אלפים שהתפללו בביתם לישועת הכלל והפרט.

ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א בביתו שבבני ברק הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א בביתו שבירושלים וראש הכוללים הגאון הצדיק רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א בביתו שבאופקים.

התחושה בקרב השומעים הייתה כאילו התאספו כל המתפללים לבית מדרשו של מרן שר התורה, כפי שנהגו דבר שנה בשנה. ברוח נשברה פתח את התפילה ראש הישיבה הגר"ש שטינמן שליט"א שזעק בקול ובכי את פרקי התהילים המיוחדים למעמד התפילה. כאשר הקהל חוזר אחריו פסוק בפסוק בקולות נרגשים. לאחר מכן נשא הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א דברי חיזוק והתעוררות על גודל השעה המסוגלת לרפואה וישועות גדולות שעם ישראל כה זקוק להם בימים אלו כאשר מעבר לים ובארץ ישראל נגעה בהם יד ד' במגיפה הנוראה. לאחר דברי החיזוק הנשגבים זעק הגאון שליט"א את אותיות קרע שטן רפואה וזווג. את הפרק הזה בסדר התפילה חתם ראש הכוללים הגרמ"ל כהן באמירת יהי רצון וקבלת עול מלכות שמיים על ידי לומדי התורה וקהל האלפים שהצטרפו עמהם.

שיאו של המעמד הגיע בעת שאלפי המתפללים הצטרפו לתפילה הנוראה מחדרו של מרן שר התורה שליט"א. לפני התיבה עבר בקול נרגש בנו הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א, שקרא את פרקי התהילים על פי הסדר שייסד מרן שליט"א. על השולחן הטהור הונחו מאות דפים עם שמות של המבקשים ישועה שביקשו ששמם יוזכר על ידי מרן שר התורה במעמד. השמות המשיכו להגיע גם במהלך המעמד וכולם הועברו לשולחנו של מרן והוזכרו על ידי גדולי ישראל במעמד התפילה.

לאחר סיום פרקי התהילים נערך מי שברך מיוחד ע"י הגאון רבי בנמין פינקל שליט"א עבור כל שמות המבקשים לישועה בקרוב לזווגים הגונים לרפואה שלימה לשמירה ולהצלחה בנוכחות מרן שר התורה שליט"א וגדולי ישראל ועמלי התורה בטהרתה ובס"ד יזכו הם וכל כלל ישראל לישועה פרטית וכללית בקרוב.

הדים רבים למעמד זה נתקבלו ברינה של תורה מקהל רב שהודה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו להצטרף דווקא בימים אלו, למעמד תפילה מרגש בראשות מרן שר התורה שליט"א ועמו גדולי ישראל ועמלי התורה שלמדו בעמל רב.

בנוסף ביקש הגר"ח קנייבסקי שליט"א שיביאו לפניו את כל שמות המבקשים שוב בעת הדלקת הנרות שכידוע הוא עת רצון מסוגלת מאוד

ב'רינה של תורה' ביקשו להודות להנהלת רדיו 'קול חי' ובפרט למנכ"ל הרב אבי רוזן על נדיבות ליבם ולמגיש אלעד כהן על הנגשת התפילה למאזינים שהצטרפו לתפילה בהאזנה דרך הרדיו. בנוסף ביקשו להודות לחברת מבזק- NBS שהעבירה את השידור הטלפוני בהצלחה אדירה ללא שום תקלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר