גרים בדירת שותפים קטנטנה? 5 דרכים לשרוד את הסגר

השהות הממושכת בבית אינה קלה לאף אחד, אך עלולה להיות אף יותר קשה לאלו שמתגוררים בדירת 20 מ"ר עם שותף לחדר שאינו כוס התה שלהם. כדי לשמור על שפיות, עקבו אחר הטיפים הללו (קורונה, בבית)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הסגר וההתרחקות החברתית שנכפו על כולנו אינם קלים לאף אחד, אך עלולים להיות אף יותר קשים לאלו שמתגוררים בדירה בגודל 20 מ"ר עם שותף לחדר שאינו בדיוק כוס התה שלהם. כדי להימנע מאיבוד דעתכם בימים אלו, עקבו אחר הטיפים המועילים האלה באדיבות "קומון", מותג המנהל יותר מ-1,600 בתי מגורים משותפים בשבע ערים ברחבי ארה"ב:

1. עדכנו את ההסכם עם השותף שלכם

סביר להניח שיש לכם חוזה כלשהו - כתוב או לא - לגבי האופן בו אתם חיים יחד: ביצוע ניקוי עמוק לסירוגין, אחסון תועפות גלילי נייר טואלט וכו'. מכיוון שחיי היום-יום שלנו נראים כל כך שונה מכפי שהיו כאשר למדתם לראשונה לחיות זה לצד זה, הגיע הזמן לבחון מחדש את ההנחיות הללו. הכל מסתכם במציאת דרך המלך שמתאימה לשניכם והימנעות מכל סכסוך מיותר.

קחו זמן לשבת עם השותף שלכם לדירה ולדון כיצד להתאים בצורה הטובה ביותר את גבולות הניקיון והמרחב האישי שלכם. פירוש הדבר יכול להיות לחשוב מחדש על לוח הזמנים של הניקיון או לקבוע את זמני העבודה לעבודה באזורים המשותפים.

2. מצאו פעילות משותפת שתועיל לחיזוק לקשר שלכם

עצה זו עשויה להיראות מעט מופרכת לחלק מהאנשים (ויכול להיות שלא באה בחשבון במצבים מסוימים של שותפים לחדר שאינם מסתדרים כלל וכלל), אך מכיוון שסביר להניח שאתם מבלים יותר זמן עם השותף שלכם, זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להעביר את הזמן יחד על ידי משחק במשחקי לוח, לנסות מתכון חדש או אפילו לארח ארוחת ערב וירטואלית. חיבור אנושי הוא דרך נהדרת להילחם בחרדה או בעצב שאולי אתם חשים ברגע זה. (אגב, שתי הרגשות הללו תקפים ומובנים לחלוטין.)

3. צרו מרחב והקצו זמן להיות לבד

לא משנה כמה אתם נהנים מחברת השותף שלכם לדירה, כל אחד צריך קצת זמן לעצמו. חשוב להקדיש זמן לשחרור הלחץ כשצמודים לאותו אדם (או אנשים) במשך כל היום. גבולות, אנשים.

4. צאו לשאוף קצת אוויר צח

אם אינכם נמצאים בסיכון גבוה להידבקות בנגיף, נסו לתעדף רגעים לבד מחוץ לדירה שלכם. פירוש הדבר יכול לצאת לטיול ארוך בסביבתכם או אפילו פשוט ללקט מעט אוויר צח במרפסת, בגג או דרך חלון פתוח.

5. תרגלו מעשי חסד אקראיים

בין אם זו הכנת כוס קפה, או הפתעה על ידי הזמנת אוכל ממסעדה באיזורכם, מחוות קטנות יכולות לתרום רבות בזמנים קשים ולתת את הטון לבית שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר