חוזרים לשגרה

דרעי דורש: להתיר את פתיחת המשפחתונים

יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי, דורש מהשרים לאשר את פתיחת המשפחתונים וזה במסגרת ההקלות במגבלות הקורונה: "מדובר באלפי נשים המייחלות לחזור לעבודה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי, דורש מהשרים לאשר את פתיחת המשפחתונים וזה במסגרת ההקלות במגבלות הקורונה: "מדובר באלפי נשים המייחלות לחזור לעבודה".

במהלך ועידת השרים שהתקיימה ביום חמישי בנושא שורת ההקלות במשק, העלה דרעי את נושא המשפחתונים ועמד על כך שהם יאושרו לפתיחה מחדש, במקביל להצעה על התארגויות הורים שאושרה.

לדברי דרעי: "המשפחתונים הם מסגרת מוסמכת של מטפלות מקצועיות המעניקות טיפול טוב לילדים, לא פחות מהתארגנויות עצמאיות של הורים המבוססות על רצון טוב. בנוסף, מדובר באלפי נשים המייחלות לחזור לעבודה כאשר המשפחתונים הם מקור פרנסתם העיקרי".

בלשכת דרעי טענו היוםכי ראש הממשלה קיבל בחיוב את הבקשה וכך גם במשרד האוצר, עם זאת מומחים מסויימים במשרד הבריאות הביעו התנגדות.

בשיחה שקיים היום דרעי עם סגן שר האוצר איציק כהן, סגן שר הרווחה משולם נהרי וכן עם חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ומשה ארבל, הוא הנחה אותם "להכין מיידית תו תקן עבור המשפחתונים הכולל הנחיות והגבלות מיוחדות, וזאת כדי להשיב את המשפחתונים לעבודה בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר