לאחר שנה • צפו

מדהים: מה גילו העיתונאים החרדים בנתב"ג?

לאחר שצמד אנשי התקשורת החרדיים, אפרים קמיסר וקובי סלע מחו שנה שעברה נגד מכירת החמץ בנתב"ג. השנה, הם הצליחו להשתחל בדרך לא דרך לשדה, ומה הם גילו? צפו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

לאחר שבשנה שעברה, שני אנשי התקשורת החרדיים, ערכו מחאה נגד הדיוטי פרי - בגין הכשלת הציבור באי מכירת החמ במקום. השנה, הגיעו השניים למקום והפתיעו בהצהרה - כי המקום מכר את החמץ כדת וכדין.

יום לאחר פסח שנה שעברה - תשע"ט, החליטו שני אנשי התקשורת החרדיים, אפרים קמיסר וקובי סלע לצאת בקמפיין רשת נגד חברת ג'יימס ריצ'רדסון, בטענה, כי הרשת מכשילה את הרבים בחמץ גמור.

הם טענו, כי מדובר מדיניות הנוהגת מזה שנים בנתב"ג של מכירה חופשית של חמץ בדיוטי פרי בחנות המפורסמת 'גיימס ריצ'רדסון'. נוסעים רבים מגיעים אל דלפקי הדיוטי-פרי ומשוכנעים שהסחורה המוצגת שם נמכרה לגוי, בעוד מכירה כזו לא הייתה כלל ולמעשה מדובר בחמץ שעבר עליו הפסח.

קמיסר וסלע, החליטו לצאת במחאת רשת שתפסה תאוצה, בה הם קראו לאנשים להצטלם עם שלטי מחאה מול החנות הבעייתית. המחאה שלהם הצליחה, והם הבטיחו, כי בשנה הבאה (השנה, תש"פ) הם יחזרו לוודא שלא מוכרים בחנות המדוברת חמץ בפסח.

אלא מה, שהשנה היה קשה להם לקיים את ההבטחה, כי החנות כבר סגרה את שעריה לא רק לחמץ - אלא בגלל המשבר החנות כבר סגורה שבועות ארוכות.

אך שני אנשי התקשורת הפופולריים, לא ויתרו והצליחו להגיע בדרך לא דרך לחנות המדוברת - ושם הצהירו, כי מעתה החנות מכרה את החמץ כדת וכדין - וניתן לקנות שם ללא חשש.

צפו בתיעוד של השניים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר