גירסת המשיחיסטים

האלימות ב770: "קרעו לבחור את הבגדים, נכנסו להציל אותו"

אחרי פרסום התיעוד בו נראים קבוצת בחורים מנסים לפרוץ לתוך מרכז חב"ד העולמי בניו יורק, שלחו לנו כמה מהם את גירסתם לאירוע: "עשו לבחור לינץ'. הגענו כדי לסייע" (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
התקרית האלימה, מבט מבחוץ (צילום: מצלמות אבטחה)

תיעוד התקרית האלימה במרכז חב"ד העולמי, בניין ה-770 המפורסם בקראון הייטס שפורסם אתמול ב'כיכר השבת', הביא מספר עדי ראייה שהיו במקום, להסביר את הרקע למעשה - מזווית ראייתם.

בהודעות טענו כי הכל התחיל דווקא באלימות שהופנתה כלפיהם, לאחר שאחד מהבחורים המשיחיסטים נכנס פנימה כדי להחזיר מלחייה שהייתה על השולחן שהכינו "לרבי שליט"א מלך המשיח" כלשונם, לסעודת משיח.

בסעודת משיח בצהרי שביעי של פסח, נוהגים בחב"ד כבר למעלה ממאה שנה לשתות ארבע כוסות יין כמו בבליל הסדר. אותו בחור, נכנס בעזרת מפתח שהיה ברשותו באופן חוקי, כשהוא מעט שתוי אחרי היין ששתה.

בפנים, היו מספר אנשים שהתחילו להכות אותו, ולפי עדויות הבחורים אף קרעו לו את הבגדים כדי למצוא היכן החביא את המפתח.

על מנת לסייע לו, הגיעו קבוצת הבחורים אל דלת בית הכנסת, אותו ניסו לפרוץ בעזרת מוטות ברזל, כפי שניתן לראות בתיעוד שצולם במצלמות האבטחה.

הבחורים אף מספרים כי אותו בחור שהוכה באכזריות, הוכנס לתוך ניידת המשטרה כשהוא ללא מכנסיים ואזוק, לאחר שאלו שהיו בפנים קרעו לו כאמור את הבגדים כדי למצוא את המפתח, איתו נכנס פנימה.

הם מדווחים כי אותו בחור ספג מהם מכות רצח במשך עשר דקות, כאשר במהלך החיפוש על גופו אחר המפתח אף הטיחו אותו בכוח על ספסל - שהתפרק מעוצמת המכה.

כאמור, האירוע הסתיים לאחר הגעת כוחות המשטרה למקום, שעצרו את הבחור שנכנס פנימה בגין הסגת גבול, ושני בחורים נוספים בגין תקיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר