הגיעו להבנות?

המו"מ מתקדם: יחתמו הערב על ההסכם?

אחרי פיצוץ הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר הכנסת בני גנץ הבוקר, דיווחים במערכת הפוליטית מלמדים כי המו"מ שוב מתקדם באופן משמעותי, לקראת חתימה (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

דיווחים במערכת הפוליטית מלמדים כי המו"מ בין הליכוד לכחול לבן שוב מתקדם באופן משמעותי, וכי יתכן וכבר הערב (שני) יכריזו הצדדים על חתימה.

ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן נועדו בבלפור הבוקר, אך לאחר שעה דווח כי הפגישה התפוצצה. בעקבות זאת, גנץ, כיו"ר הכנסת, אישר הנחת הצעות חוק פרטיות, צעד שיאפשר גם קידום חוקים נגד נתניהו. עם זאת, ח"כים מכחול לבן הסירו את חתימותיהם מהחוקים.

הפיצוץ הבוקר היה בין היתר על מי יאייש את המקום השני בוועדה למינוי שופטים, כאשר בליכוד ביקשו לשריין את ח"כ צבי האוזר, ובכחול לבן התנגדו לכך.

בשעה האחרונה (שני) מתרבים הדיווחים כי הושגו הסכמות מלאות בין הליכוד לכחול לבן גם על הסעיפים אשר היו במחלוקת.

גורם המתווך בין ראש הממשלה לבני גנץ אמר לאתר ווינט כי "הם לא יפוצצו את ההסכם להקמת ממשלת חירום על סעיף אחד שקשור לוועדה למינוי שופטים. זה ייקח עוד כמה שעות או עוד יום - אבל השאיפה שלהם היא להגיע להסכם".

נכון לשעה זו, בכחול לבן ביטלו את הישיבה בכנסת שתוכננה למחר ובה היו מעלים את החוקים נגד נתניהו.

יצוין, כי על מנת לקדם את החוקים נגד נתניהו, על הוועדה המסדרת להעניק לחוקים אלה פטור מחובת הנחה - אישור לקידום מהיר של הצעות החוק. מי שעומד בראש הוועדה האו ח"כ אבי נינסקורן מכחול לבן, שספק אם יחליט לכנס את הוועדה מחר, או השבוע בכלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר