מייסד הארגון

איש החסד רבי חיים טובי ז"ל נפטר מקורונה

אבל כבד בעיר בני ברק, על פטירתו של איש החסד המפורסם רבי חיים טובי ז"ל, מקים ומייסד ארגון החסד 'קרן ישמח משה' - לאחר שחלה בנגיף 'הקורונה', והוא בן 62 בפטירתו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: משה טובי)

אבל כבד בעיר בני ברק עת נודע על פטירתו של איש החסד המפורסם רבי חיים טובי ז"ל, מקים ארגון החסד 'קרן ישמח משה', לאחר שחלה בנגיף הקורונה, בן 62 בפטירתו.

המנוח שהה בשבועות האחרונים בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, לאחר שחלה בזמן ששהה בחו"ל לצורך איסוף כספים - לטובת ארגון החסד שהוא עומד בראשו. הקורונה התגלתה בגופו - יומיים לאחר שחזר מחו"ל

מכריו מספרים על איש שכולו חסד, איש שכל מה שהיה בראש מעייניו הם צורכי הזולת, ומשפחות ברוכות הילדים.

עוד הוא מספר כי רבי חיים ז"ל היה נוהג לשהות חודשים רבים בחו"ל ואחת לכמה חודשים היה חוזר כדי לפקח מקרוב על פעילויות החסד הרבות.

יוסי זכותא, בן דודו חברו הטוב של המנוח אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בזמן שעבדתי כמנהל הארגון גיליתי איש חסד שנושם, אוכל, ושותה חסד. הוא חיפש כל הזמן רק איך לעזור לאנשים, אני לא זוכר איי פעם שמישהו פנה אליו ולא נענה. תמיד הוא היה דרוך ומוכן לעזור".

"המנוח היה נוהג לזכות את נהגי המשאיות והספקים במצוות הנחת תפילין, התפילין שלו תמיד היו מונחין אצלו ברכב כדי שיוכל לזכות את הרבים" מספיד יוסי בכאב".

המנוח השאיר אחריו את משפחתו ואת 12 ילדיו ההולכים בדרכו ובדרך התורה וההלכה.

הלווייתו צפויה להתקיים בשעות הקרובות בהתאם להנחיות של משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר