חתנו של הנשיא

מייסד הסמינר נפטר מהנגיף: הרב יהודה מיכאל מייזלס ז"ל

חתנו של נשיא 'אגודת ישראל' המיתולוגי בארה"ב, ומי שייסד את סמינר 'שרה שנירר' בבארא פארק, הלך היום לעולמו, לאחר שנדבק בנגיף המסוכן, והוא בן 80 בפטירתו (דיין האמת)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
המנוח זצ"ל (צילום: באדיבות המצלם)

ברוך דיין האמת: בבארא פארק נפטר היום בשעות הצהריים (שני, שעון ארה"ב) הרה"ג ר' יהודה מיכאל מייזלס, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

הרב מייזלס, שנפטר בשנות השמונים לחייו כתוצאה מנגיף הקורונה, היה המייסד של סמינר בית יעקב 'שרה שנירר' בבורו פארק וחתנו של נשיא אגודת ישראל של ארה"ב המיתולוגי מייק טרעס.

בצעירותו למד בישיבת טלז בקליבלנד שם הגה בתורה במשך שנים רבות. לפני כ-40 שנה, ייסד ופתח את סמינר בית יעקב לבנות 'שרה שנירר' - מה שאפשר לאלפי בנות, ומאוחר יותר גם גברים, לרכוש השכלה בצורה יהודית מבלי לאלץ לצאת לאוניברסיטאות.

הרב מייזלס נשא לאישה את מרת הניה, בתו של העסקן והנשיא המיתולוגי של אגודת ישראל של ארה"ב אלימלך 'מייק' טרעס. אישתו שימשה לאורך השנים כמנהלת הסמינר 'שרה שנירר'.

לפני 4 שנים התאלמן מאישתו מרת הניה מייזלס. השאיר אחריו שלושה דורות של ילדים ונכדים.

עוד נפטרים היום מהנגיף בארה"ב

בתוך כך, נגיף הקורונה ממשיך להכות בזקני ארה"ב, בבארא פארק נפטר ניצול השואה ר' משה מושקוביץ ז"ל לאחר שנדבק בנגיף. היה ממתפללי בית הכנסת של סאטמר בשכונה ונהג תמיד ללכת לשמח ולחזק את הקשישים בבית האבות הסמוך לביתו.

הרב מושקביץ


במונסי נפטר הרב לייבל רוזנברג ז"ל מזקני חסידי צאנז במאנסי. לאחר שחלה גם הוא בנגיף קורונה.

בלייקווד נפטרו הרב טוביה בייליס והרב יעקב באומן, שאמנם אין אישור רשמי לכך, אבל מקורביו מאמינים כי נפטר אף הוא מהנגיף הקטלני.

ת.נ.צ.ב.ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר