האר"ן בוטל

ראשון לציון: מבנה נפגע ממנוף וקרס; אין נפגעים

מנוף פגע הבוקר (רביעי) במבנה באתר בניה ברחוב אברהם בומה שביט בראשון לציון, וגרם לקריסתו. בשל החשש ללכודים הוזעקו כוחות גדולים, אך לא אותרו נפגעים • תיעוד (אקטואלי)

זירת ההתרסקות (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מנוף פגע הבוקר (רביעי) במבנה באתר בניה ברחוב אברהם בומה שביט בראשון לציון, וגרם לקריסתו, אך בחסדי שמים לא היו נפגעים במקום.

כוחות הצלה רבים עשו את דרכם למקום, בשל החשד ללכודים רבים בתוך המבנה והדיווח הראשוני על "אירוע רב נפגעים".

צוותי מד"א שהגיעו ראשונים למקום, דיווחו כי לא נראים נפגעים. עמנואל איצקוביץ חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה דיווח מהזירה: "עד כה לא אותרו נפגעים. הפועלים באתר בניה עדכנו בשלב זה שאין נעדרים מקרב הפועלים באתר בניה".

הכוחות בזירה (צילום: דוברות ארגון הצלה)

כעבור זמן קצר, מד"א ביטל את האירוע רב נפגעים - אר"ן, לאחר שנעשתה בדיקה בשטח עם רשימת עובדים במקום, ממנה עלה כי כלל העובדים נמצאים מחוץ למבנה.

מדוברות כב"ה תחנה אזורית ראשון לציון נמסר כי "לאחר סריקות חוזרות ונשנות לא נמצאו לכודים במקום. כרגע מבוצע הערכת מצב לחזרה לשיגרה ביחד עם כלל הגורמים החבירים, ביניהם מד"א, משטרה, עירייה ועוד".

(צילום: דוברות מד"א)

מנהל מרחב איילון במד"א אפי בר: "מיד שקיבלנו את הדיווח על האירוע הזנקנו למקום כוחות גדולים מאחר והיה חשש לנפגעים רבים. הגענו במהירות למקום, חברנו לכוחות הכיבוי ולאחר סריקות ראשוניות, בנס גדול, לא אותרו נפגעים. החובשים והפראמדיקים של מד"א נמצאים במקום ומאבטחים רפואית את פעולות הסריקה של הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי במידה ויאותרו נפגעים".

עמנואל איצקוביץ חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיכם: "כשהגענו למקום נתקלנו בעמודי בטון שלדברי הפועלים במקום קרסו תוך כדי עבודתם באתר בניה. לאחר סריקות למרבה הנס לא אותרו נפגעים בנפש. נגרם נזק רב גם לרכבים חונים".

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על קריסת חלקי מבנה באתר בנייה ברחוב שביט באזור התעשייה שורק, ראשל"צ. בשלב זה לא דווח על נפגעים, הנסיבות בבדיקה".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: “קבוצת כבאות והצלה לישראל”)
(צילום: “קבוצת כבאות והצלה לישראל”)
(צילום: “קבוצת כבאות והצלה לישראל”)
(צילום: “קבוצת כבאות והצלה לישראל”)
(צילום: “קבוצת כבאות והצלה לישראל”)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר