התדרדרה תוך חצי שעה

הקורונה מכה שוב בשומרי אמונים: "ישבנו שבעה מספיק בחיים"

מוקדם בבוקר הגיעה הידיעה הכואבת על פטירתה של הרבנית ביילא פורוש בגיל 52 מנגיף הקורונה. בעלה הינו מחשובי חסידי ביאלה(ברוך דיין האמת)

בלויה הכואבת (צילום: באדיבות המצלם)

הרבנית פורוש היא בתו של רבי אלתר הורביץ ז"ל ואשת הרה"ח רבי הערשל פרוש, מחשובי חסידי ביאלה. לפני ימים ספורים אושפזה בבית החולים שערי צדק משם נמסר כי מצבה טוב ואינה נזקקת לעזרה נשימתית. אמש חלה הידרדרות פתאומית במצב והיא נפטרה בתוך חצי שעה.

פטירתה של גב' פורוש היא מכה אנושה למשפחה שמלומדת בייסורים ל"ע. לפני שנה הם חוו אסון קשה כשבנם שמואל ז"ל נפטר בשנתו וחלק מהילדים אינם בקו הבריאות. בנוסף לכך בבית החולים שערי צדק מאושפז בנה של המנוחה שאף הוא חלה בקורונה ומצבו מוגדר כקשה מאוד.

שכניה ומכריה מספרים על דמות אצילית וקורנת שקבלה את כל הגזרות באמונה תמימה, הצדיקה את הדין ודאגה לחזק את המשפחה בכל הזדמנות. את הכוחות המיוחדים הללו שאבה מנסיעות לכותל וקברי צדיקים שם היתה מרבה להתפלל לרפואת הילדים ושלום המשפחה.

בהלוויה מזעזעת שנערכה אתמול זעק אחד מבני המשפחה: "אמא יקרה תתפללי לריבונו של עולם שישלח רפואה שלמה לבנך: חיים ליבר מרדכי בן ביילא הנדל, שיוכל לחיות איתנו יחד, ישבנו שבעה מספיק בחיים, תתפללי שלא נצטרך לשבת שוב, תתפללי שנתחזק, שנהיה בריאים, שנוכל להמשיך לחיות" בעלה שחולה גם הוא בקורונה נאלץ להספיד את אשתו מתוך האמבולנס כשדבריו נשמעו בקושי רב.

לנוכח סיפורי התמותה האחרונים עולה הזעקה מאליה: "עד מתי!"

איננו מתעסקים בחשבונות שמיים, לא יודעים מי יחיה ומי ימות, מי נדבק בקורונה ולמה, אבל אם נבחרנו להישאר כאן, חובה עלינו לבוא לעזרת אלו שלא.

ניתן לתרום למשפחת פורוש המיוסרת בקרן מיוחדת שהוקמה בלינק הבא>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר