חשיפת 'כיכר השבת'

ליצמן לנתניהו: שוקל לוותר על משרד הבריאות לטובת השיכון

יו"ר 'יהדות התורה', יעקב ליצמן הודיע היום לרה"מ כי הוא שוקל לסיים את תפקידו במשרד הבריאות לטובת משרד השיכון • שר בכיר: "ליצמן מוותר על הבריאות בהוראת האדמו"ר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בניסן תש"פ | 23.04.20
הרבי מגור והשר ליצמן (באדיבות המצלם)

יו"ר 'יהדות התורה', יעקב ליצמן הודיע היום לרה"מ כי הוא שוקל לסיים את תפקידו במשרד הבריאות לטובת משרד השיכון וזה בהוראת האדמו"ר מגור. דבר כוונתו של ליצמן לעזוב את משרד הבריאות נחשף לראשונה ב'כיכר השבת'.

שר בכיר בממשלה צוטט הצהריים (חמישי) כי יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ יעקב ליצמן, צפוי לעזוב את משרד הבריאות לטובת משרד השיכון.

לדברי השר הבכיר: "ליצמן יתפטר מתפקידו במשרד הבריאות, זו הוראה של האדמו"ר מגור". יודגש כי בלשכת השר ליצמן הכחישו את הדברים של השר הבכיר וטענו כי מדובר ב"קשקושים", אך מאוחר יותר הבהירו: "הנושא בדיון, יש דיבורים, טרם התקבלה החלטה".

בימים האחרונים העלו בממשלה את האפשרות כי ליצמן יעבור למשרד השיכון, משרד דרכו ניתן לסייע למצוקת הדיור במגזר החרדי. ליצמן התעקש להישאר דווקא במשרד הבריאות, וגם יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, שדרש בתחילה את התיק - וויתר לטובת ליצמן.

גורמים בחסידות גור אישרו את הפרטים. לדברי גורם בחסידות: "הרבי קיבל לא מעט פניות מרבנים ועסקנים בבקשה שליצמן יכהן כשר השיכון, ככל הנראה יש החלטה". יצוין כי ליצמם צפוי להיכנס בימים הקרובים למעונו של הרבי מגור, ככל הנראה במהלך הפגישה תתקבל ההחלטה הסופית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר