1 ל-300 - חולה

ראש עיריית בית שמש: להגביל תנועה בשכונות החרדיות

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך דורשת מהממשלה להטיל הגבלות על השכונות החרדיות בעירה, המהווים מוקד התפרצות מרכזי של נגיף הקורונה • "צריך תכנית חירום", הסבירה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תור לביצים בבית שמש, בערב פסח (ללא קרדיט)

עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש, דורשת הערב (חמישי) מהממשלה להטיל הגבלות על מספר שכונות החרדיות בעירה, המהווים מוקד התפרצות מרכזי של נגיף הקורונה.

כזכור, הנתונים הרשמיים מהעיר בית שמש מורים על גידול ניכר לאחרונה בהידבקות בנגיף בשטחה, המשקפים עלייה של כמעט 50 אחוזים.

במשרד הבריאות מודאגים מהעובדה כי אחד מכל 300 תושבים בעיר נדבק בקורונה, ומההערכה כי מאות חולים עם תסמינים נמצאים בשכונה של החרדים הקיצונים הממעטים לגשת להיבדק.

על רקע זה דיווחה ראש העיר עליזה בלוך: "לאור העלייה במספר החולים בשכונות רמה ב' והקריה החרדית, קיימתי מספר פגישות עם משרד הבריאות, פיקוד העורף ומשטרת ישראל, וכן עם חברי מועצת העיר".

בלוך (צילום: מרים אלסטר / Flash90)

"אני סבורה", הדגישה, "כי בעת הזו נדרשת תכנית חירום מקיפה לטיפול בשכונות אלו. לאור זאת, אני דורשת מהממשלה לגבש חבילת סיוע מקיפה לשכונות אלו, לרבות הגבלת תנועה"!

לדבריה, החבילה המדוברת צריכה לכלול מערך מתוגבר לפינוי חולים, הגברת כלי הסיוע לתושבי השכונה בסלי מזון, פעילויות העשרה לילדים ונוער, דאגה מקיפה לאוכלוסיות בסיכון דוגמת קשישים, וכן הגבלות תנועה והגברת אכיפה.

ראש עיריית בית שמש סיימה בבקשה ישירה: "אני פונה לכלל תושבי העיר, ומבקשת להמשיך ולהקפיד על ההנחיות ונוהלי החירום".

  • הסרטון שבראש הידיעה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר