למרות הקנס:

נוצרים מפעילים בית תיפלה באשדוד בניגוד להנחיות וללא ענישה

כנסיה ממשיכה לפעול בניגוד לחוק, זאת למרות שהמשטרה יודעת על פעילותה • לאחר פניות ממושכות של יד לאחים למשטרה, הגיעו למקום שוטרים שנתנו קנס למפעיליו, אולם המקום ממשיך לפעול באין מפריע (בארץ)

י. ברקוביץ | כיכר השבת |
יד לאחים מבנה הכנסיה, השבוע (צילום: יד לאחים)

בשעה שאלפי בתי הכנסת בארץ סגרו את שעריהם בשל הנחיות הרשויות המוסמכות, והמשטרה פעלה ביד קשה נגד מנייני תפילה בודדים שמארגנים קיצוניים, מתברר כי יש מי שמפעיל - להבדיל - בית תיפלה מיסיונרי באין מפריע וללא כל אכיפה.

ממעקב שעורך יד לאחים אחר הכנסיה "קהילת בית הלל" – בסניף "היהודים המשיחיים" באשדוד עולה כי היא מפעילה מהמקום שידור חי של טקסים דתיים בהשתתפות אנשים. "יכול להיות שמספר המשתתפים גדול יותר, אבל מהצילומים שיש ברשותנו נראים ששה משתתפים בטקס הקטן ביותר ו-13 בגדול ביותר" מדגישים ביד לאחים.

אנשי המחלקה למאבק במיסיון של הארגון פנו לרשויות - הן לחברי מועצה בעיר והן למשטרת ישראל כבר לפני שבועיים והתריעו על הפעילות האסורה.

היחיד שנרתם הינו סגן ראש העיר הרב וינגרטן שפועל לעצור את המחדל מול רשות אכיפת החוק על מנת שהוראות משרד הבריאות ישמרו למען שלום הציבור ,

הרב וינגרטן פועל בהצלחה מרובה אבל הם עדין מנצלים נקודות תורפה ומתכנסים באופן האסור על פי החוק במתחם שלהם ברחוב האורגים 22 ואין פוצה פה.

"ספרנו שש פעמים בהם הם התכנסו במקום ויידענו את המשטרה בשעת אמת, אולם מלבד פעם אחת שבה המשטרה עצרה את הטקס, בשאר הפעמים הוא המשיך באין מפריע גם שעתיים לאחר שהודענו למשטרה ונתנו לה את המיקום המדויק בו הוא מתבצע ואת שאר הפרטים. יחד עם זאת, גם לאחר הפעם היחידה שבה המשטרה עצרה את הטקס, המקום עדיין פעיל והמשטרה אינה מגיעה עוד. אם אוכפים ואוסרים על קיום תפילות במקום סגור, אין שום סיבה שיחריגו אותם. ההיתר להם מקומם שבעתיים נוכח העובדה שהם היו פעילים גם בשעה שתפילה במניין נאסרה בכל צורה ובחלק מהמקרים המשטרה נעלה בעצמה את בתי הכנסת".

ניסינו להשיג את תגובת המעורבים לכשתתקבל נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר