פשקווילים והפגנות

בגלל הסגר בבית שמש: הקיצוניים נגד עליזה בלוך

הטלת הסגר על חלק משכונות בית שמש בגלל התפרצות והתפשטות נגיף ה'קורונה', מעוררות סערה ברחוב החרדי, ובעיקר בזה הקיצוני, שיצא להפגין והפיץ פשקווילים (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הסגר בבית שמש (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

הטלת הסגר על חלק משכונות העיר בית שמש בגלל התפרצות נגיף ה'קורונה', מעוררות סערה ברחוב החרדי, ובעיקר בזה הקיצוני.

במהלך השבת האחרונה, בשעות הצהריים, הפגינו כ-30 קיצוניים בסמוך לביתה של ראש העיר עליזה בלוך, בעקבות הטלת הסגר והביעו מחאה על "הצעדים האנטישמיים", כלשונם.

בנוסף, ברחבי העיר הופצו פשקווילים בגנותה של ראש העיר, אשר לטענת המוחים היא מסיתה לאנטישמיות, בכך שפתחה "במסע השמצות על תושבי העיר החרדים ומבקשת לנקוט נגדם בעדים קשים שיביאו למרות וועה ברחבי העיר", כלשון אחת המודעות.

"בלוך! הרצון שלך לקבל עוד תקציבים אינו מתיר את דמם של החרדים", נכתב בפשקווילים, "בלוך! הרצון שלך להתחרות עם רון קובי וכרמל שאמה מי יותר אנטישמי - לא על חשבון אלפי תושבים".

הקיצוניים חוששים מפני "פרוצי ופרוצות המשטרה והצבא, ימלאו את שכונותינוף ואי למי שחזות חרדית לו, שיתק באחד מאלו", ומזהירים כי "מדובר בסכנה רוחנית בקנה מידה אדיר, כפי שלא חווינו מעולם~ מדובר בנגיף רוחני שעלול ח"ו לגרום לנזק בלתי הפיך".

בעוד יש גם תושבים חרדים התומכים בקמפיין הקיצוניים נגד הסגר ונגד בלוך, ישנם אשר דווקא מבינים את הצורך הדחוף והמיידי בהטלת הסגר, כדי למנוע את המשך התפשטות הנגיף. "ראינו שבני ברק הצליחה לעצור את ההתפשטות בזכות הסגר, לא קרה כלום לאף אחד בגלל השוטרים או החיילים, זהו פיקוח נפש, אין ברירה אחרת", אומר אחד התושבים ל'כיכר השבת'.

תגובת ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך לא התקבלה.

צפו בתיעוד מהסגר בבית שמש:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר