"האמא לא הפסיקה לבכות"

אחרי חודש וחצי: הילדים הפתיעו את ההורים • צפו

לפני שבת קודש, ילדי משפחת אייזנשטרק, באו והתיישבו על הדשא מתחת בית הוריהם, לאחר חודש וחצי שלא התראו. האם, התרגשה כל כך והתקשתה לעצור את הדמעות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יוסי לרנר / באדיבת המצלם)

רבים הם הילדים שלא פוגשים את הוריהם בימים אלו בשל נגיף ה'קורונה', וזאת מחשש לבריאותם. מחווה מרגשת נראתה בשכונת מעלות דפנה בירושלים, ביום שישי האחרון, כאשר עשרה ילדים חרדים הפתיעו את הוריהם הנמצאים בגיל סיכון.

כשעה לפני שבת קודש, עשרת ילדי משפחת אייזנשטרק, משפחה ירושלמית מוכרת והתיישבו על הדשא מתחת הבניין של הוריהם. כשאם המשפחה יצאה אל המרפסת, היא הופתעה מהמחווה ולא הפסיקה להתרגש ולבכות כפי שניתן לראות בתיעוד המתפרסם ב'כיכר השבת'.

איצל'ה אייזנשטרק, שארגן את המחווה המרגשת, סיפר ל'כיכר השבת': "אנחנו משפחה של 12 נפשות, ההורים שלנו מפורים לא ראו את 12 ילדיהם וכמעט 50 מהנכדים. הם לא יודעים מה זה להיות לבד, אנחנו משתדלים לגרום להם להרגיש שהם לא לבד".

איצל'ה מוסיף לספר: "אנחנו משתדלים לגרום להם להרגיש שהם לא לבד. הבאנו להם תמונות של כל המשפחה לפני חג הפסח, ובערב שבת החלטנו מהרגע להרגע להפתיע אותם בשירה של כל האחים מתחת לבית".

"זו הייתה חוויה מטלטלת", הוא מספר, "אני שולח מסר לכל הילדים, תעשו אפילו משהו קטן לכבוד ההורים, אין לכם מושג מה זה עושה להם, ואיך זה מחייה אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר