"מגיע לו"

ה'אחיות' הפתיעו את תלמיד הישיבה החולה

מחלקת הקורונה במעייני הישועה אירחה מחזה מרגש: האחיות והצוות הרפואי הפתיעו את אחד החולים, תלמיד ישיבה שעוזר להם כל העת, לכבוד יום הולדתו ה-17 • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

עקיבא, נער בן 17 מבני ברק, זכה בסוף השבוע האחרון לחגיגת יום הולדת במיקום בלתי שגרתי בעליל: מחלקת הקורונה של בית החולים מעייני הישועה בבני ברק.

מאחורי שמחה זו, אותה ערכו לו האחיות והצוות במקום, מסתתר סיפור מרגש: מיכל ארוש עובדת כאחות מסורה ב'טיפול נמרץ קורונה' בבית החולים הבני ברקי. להפתעתה הלא נעימה, התברר לפני כשבועיים כי גם בנה עקיבא, הרביעי מבין תשעת ילדיה, נדבק בנגיף שהתפשט בעיר.

הבן החולה אושפז כמובן במעייני הישועה, למרות שמצבו הרפואי די תקין, משום שבדיקות הקורונה שלו עדיין חיוביות. אך העובדה כי תחושתו הכללית של הנער טובה, מאפשרת לו לסייע ככל שנדרש במחלקת הקורונה.

"הוא נהיה ממש כוח עזר לצוות פה", אומרים ל'כיכר השבת' קרובי משפחה של חולים המאושפזים במעייני הישועה. "לדוגמה, יש כאן מטופל עיוור בן 94, והוא עוזר לו בכל דבר".

לדבריהם, "ככה גם נחסכות מאנשי הצוות הרפואי לא מעט כניסות למחלקה, לצרכים טכניים; כניסות הדורשות התמגנות מסורבלת, כדי לא להידבק. זה מדהים כמה שהוא מסייע".

שלשום (שישי) חל יום הולדתו ה-17 של תלמיד הישיבה עקיבא ארוש, ואחיות המרכז הרפואי הפתיעו אותו בבלונים ומוזיקה עליזה, כאות לתחושת הכרת הטוב שלהן אליו. "פשוט מגיע לו", אומרת אחת מהן ל'כיכר השבת'.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר