'לשובע ולא לרזון'

היום היארצייט של הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א

בשורה מרגשת לרבבות הרגילים בתפילה על ציונו, למרות הסגר העולמי, שליח הארגון יזכיר את שמכם, היום בציון הק' | קמיע מיוחד יוענק לתורמים (תוכן מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

היום ג' אייר יומא דהילולא של הצדיק רבי ישעיה בן ר' משה מקרעסטיר, ובעבור עשרות אלפי יהודים שהשתוקקו לעלות לציונו הקדוש כמדי שנה בשנה, אך לא יוכלו לעשות זאת עקב מצב הקורונה זאת בשורה של ממש.

מוסדות מעיין הישועות- "רבי ישעילע'ס גאסט הויז", הוא הארגון היחיד שהצליח לקבל אישור מיוחד וחריג עבור השליח האישי שיעתיר עבור התורמים ויכנס למתחם הציון הק' ביום ההילולא. 'זאת הייתה סייעתא דשמיא של ממש להצליח לקבל אישור לשהות בסמוך לציון בימים אלו. העיירה קרעסטיר סגורה ומסוגרת עקה המגפה העולמית' מספר לנו ר' משה יוסף פרידלנדר שליט"א מנהל הארגון הממשיך את צוואתו של רבי ישעי'לה.

הארגון פועל בכל ימות השנה ומפעיל מערך הכנסת אורחים מופלא ביד רחבה ובנפש חפצה הכולל ארוחות עשירות ומגוונות, חדרי לינה מאובזרים היטב, בתי כנסת לתפילה וללימוד, מקווה טהרה ועוד. בפעולותיו אלו ממשיך הארגון את דרכו המופלאה של רבי ישעילה זיע"א שבמשך כל חייו היה עוסק בהכנסת אורחים ובדאגה לצורכי עם ישראל וכבר ידועים ברבים סיפורי נפלאות על כוחו של הצדיק וישועותיו הרבים בפרנסה וכפי שאמרו צדיקי אותו הדור כי מפתח הפרנסה מצוי בידו של רבי ישעילה.

יצויין כי כבר אמש, במהלך ליל היארצייט, הועברו שמות התורמים שהגיעו וכמו כן כל השמות שיגיעו לארגון היום, עד השעה 18:00 בערב יועברו לציון עוד ביום ההילולא ויזכרו בפירוט אצל מי שהבטיח בצוואתו שיפעל ישועות אצל כל מי שיוזכר אצלו.

בנוסף אומר לנו ר' משה יוסף פרידלנדר שליט"א מנהל הארגון כי כל מי שיהיה שותף עם הארגון בקיום צוואתו של רבי ישעי'לה יזכה לקבל את הקמיע הקדוש של רבי ישעילה אשר נכתב בקדושה ובטהרה ומסוגל ביותר לעתות סכנה ולקשיי פרנסה לישועה, להגנה ולשמירה אמתית. 'הקמיע הקדוש והידוע ביותר בסגולותיו הנפלאות יינתן שותפים עמנו ויגיע במיוחד עד לביתו'.

להעברת שמות ניתן לחייג למוקד הישועות 02-500-40-30

או כנסו לכאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר