מזעזע

טרגדיה: סוחר בשוק מחנה יהודה לא עמד בלחץ הכלכלי ומת

סוחר בשוק מחנה יהודה, שנאלץ לסגור את החנות בשל תקנות הקורונה, מת בצורה טראגית לאחר שלא עמד בלחץ הכלכלי • כעת ראש העיר ליאון דורש לפתוח מיידית את השוק (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סגירת שוק מחנה יהודה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נגיף הקורונה גובה קרנות בנפש - דווקא בגלל ההחמרות המגבילות: היום (ראשון) דווח כי לפני כשבוע, מת אחד מסוחרי שוק מחנה יהודה באורח טראגי.

לבקשת המשפחה, לא ניתן למסור פרטים נוספים, מלבד העובדה שמדובר בבעל חנות ותיק בשוק הירושלמי, שבימים כתיקונם הומה אדם.

כעת, בשל העובדה שבתקנות המגבילות של משרד הבריאות התירו פתיחת עסקים רבים, אך לא בשווקים, הביא לכך שאותו סוחר ותיק לא הצליח לעמוד בלחץ, ומת בצורה טראגית.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון שכבר דרש מספר פעמים לפתוח מחדש את השוק, שב על קריאתו בציוץ שפרסם היום בחשבון הטוויטר שלו.

"מזועזע וכואב מהבשורה המרה שמגיעה אלינו משוק מחנה יהודה. בעל עסק שלא עמד בסחרחורת הכלכלית מת. אני קורא לממשלה לפתוח מיידית את השוק. פרנסת אלפי משפחות נמצאת בסכנה. כל עיכוב עשוי לעלות בחיי אדם!".

הבוקר, הפגינו עשרות סוחרים בכניסה לשוק במחאה על כך שנאסר עליהם לפתוח את הדוכנים - למרות שהתירו את המסחר ברחבי הארץ.

במהלך ההפגנה התפתח עימות עם הסוחרים. ממשטרת ישראל נמסר: "כוחות משטרת ישראל פועלים במסגרת מחאה המתקיימת במקום, לשמירה ואכיפת צו בריאות העם".

ליאון אמר בתגובה להפגנה: "אני תומך בסוחרים ומחזק את ידם. בשבועות האחרונים אני פועל רבות למען פתיחתו שוק מחנה יהודה וסבור כי אין סיבה שמתחמים אחרים יפתחו והשוק לא".

"הגשתי תכנית מסודרת לפתיחת השוק והצעתי יותר מפעם אחת שהעירייה תיקח אחריות בשוק על השמירה על הנחיות משרד הבריאות. אני מקווה שהממשלה תאשר בהקדם את פתיחתו שם השוק שמהווה מקור פרנסה למאות משפחות ירושלמיות. אני מבטיח שאמשיך ולא ארפה את ידי עד שנפתח את השוק מחדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר