הותיר 150 צאצאים

מוות ראשון מקורונה בדיר אל-אסד: ראש המועצה לשעבר

רק הבוקר פורסם כי היישוב הערבי דיר אל-אסד ממוקם ראשון בארץ במספר האזרחים חולי הקורונה שעוד לא החלימו; הערב נודע כי ראש המועצה לשעבר מת מנגיף זה (אקטואלי, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נעמה (צילום משפחתי)

לאחר שהבוקר (ראשון), פורסם כי היישוב הערבי דיר אל אסד, ממוקם בראש הרשימה של היישובים בישראל, בהם יש חולים שלא החלימו. כעת, הודיעו במרכז הרפואי גליל, כי ראש המועצה לשעבר - מת מהנגיף.

אחמד נעמה בן ה-90, שימש כראש המועצה בשנות השמונים, ונחשב לראש המועצה המיתולוגי, אשר נזקפים לזכותו; הפיתוח וההרחבה של היישוב.

נעמה הותיר אחריו למעלה מ-150 צאצאים, ילדים, נכדים ונינים.

ד"ר יוליה קובלנקו, מספרת על נסיבות מותו של נעמה

במרכז הרפואי גליל סיפרו: "נעמה, סבל ממחלות רקע רבות, כולל מחלת ריאות חסימתית, הוא הובא אלינו לפני כשבוע כחולה קורונה מאומת, כשמצבו הוגדר אז בינוני".

"עד מהרה חלה הידרדרות במצבו, ושלושה ימים לאחר הגעתו הוא הועבר למחלקת קורונה ב'. החל מהבוקר חלה החמרה נוספת במצבו, ובתום החייאה ממושכת נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".

יצוין כי הצוות איפשר לבנו להיפרד מאביו לאחר שעבר תהליך מיגון, כל זאת בליווי צוות רפואי וסיעודי ועובדת סוציאלית.
מנהלת מחלקת שיקום ורופאה בכירה במחלקת קורונה ב',

ד"ר יוליה קובלנקו אמרה: "בימים האחרונים נאבקנו, תוך טיפול אינטנסיבי, כדי לייצב א מצבו ולהימנע מהנשמה, אלא שלמרבה הצער, חלה הידרדרות דרסטית במצבו הנשימתי של החולה ונאלצנו להנשים אותו. היום, בשעות הבוקר, חלה החמרה נוספת במצבו הקליני, ולאחר שטיפול אינטנסיבי מוגבר לא צלח, החל הצוות במתן החייאה, שבסופה נאלצנו לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר